Geplaatst op: 17-06-2020
Auteur: redactie
NRIT Media

Solmar start samenwerking met Droomparken

Solmar start samenwerking met Droomparken

Solmar, bekend van zonvakanties naar Spanje en Kroatië, heeft een samenwerkingsovereenkomst afgesloten met Droomparken. Als onderdeel van de samenwerking biedt Solmar vanaf nu ook vakanties aan in eigen land. Droomparken is bekend van de vakantieparken van hoge kwaliteit op prachtige locaties met een hoog serviceniveau.

 

"Nederland heeft veel moois te bieden en de vooruitzichten qua weer zijn deze zomer uitstekend”, aldus Evy Van Overvelt, General Manager van Solmar. Klanten van Solmar die in bezit zijn van een voucher, kunnen deze ook besteden bij het Droomparken-aanbod van Solmar.

 

Met de samenwerking biedt Solmar klanten die twijfelen over vakantie in Spanje en Kroatië een mooi alternatief. "Wij merken dat een deel van onze klanten liever in Nederland blijft”, vervolgt van Overvelt. "Het aanbod accommodaties binnen Droomparken bij Solmar is zeer divers en biedt ieder wat wils. De locaties die wij nu aanbieden liggen hoofdzakelijk op de Veluwe en nabij Amsterdam. Daarmee zijn wij overtuigd dat wij onze reizigers een echte droomvakantie in eigen land kunnen bieden. Bij succes, breiden we het aanbod later zeker uit.”

 

Andres Bruil, namens de directie van Droomparken: ‘Deze samenwerking biedt klanten van Solmar, die liever nog niet naar het buitenland gaan, de mogelijkheid om op veilige en plezierige wijze in eigen land vakantie te vieren op een van onze mooie parken met alle service die je wenst zoals een lekker ontbijtje op bed.’ Evy Van Overvelt: "We merken dat een deel van onze klanten hun vakantieperiode al lang hebben vaststaan. De onzekerheid over de maatregelen in het buitenland maakt het dat sommige klanten liever in Nederland willen blijven. Ze kunnen hier ook het ontvangen voucher voor inzetten, zodat ze er toch lekker op uit kunnen deze zomervakantie”.

Trefwoorden: Samenwerking, vakantie in eigen land

||| Blogs |||

25/11/21
Verduurzaming Toerisme in Nederland moet sneller
Jos Vranken en Martin Cnossen nodigen de sector uit om een duurzame versnelling in te zetten.
08/11/21
Gooi je oude schoenen niet te vroeg weg
Bij de oprichting van je bedrijf is je concept cruciaal. Wat is je product, wie behoort tot de doelgroep, welke prijs vraag je, wat is het onderscheidend vermogen, wat is de toegevoegde waarde van je bedrijf? En nog 10 vragen uit het boekje voor beginners. Als een bedrijf eenmaal draait lijkt het allemaal vanzelf te gaan toch? Niet is minder waar natuurlijk. Waar wij de echte uitdaging zien is als een bestaand bedrijf wil of moet transformeren naar een ander of aanvullend concept. De winkel verbouwen als het ware, terwijl die wel open moet blijven.
14/10/21
Varkens in nood op Lisboa Airport
Claustrofobie. Je vraag er niet om. Dat heb je, of niet. En fijn is het geenszins. Hele kleine liften? Ik neem de trap wel. Al is die 10 verdiepingen hoog. Grote mensenmassa’s? Ik vermijd ze liever. - Marcel Baltus komt terecht in terminal 2 van Lisbon Airport en krijgt veel waardering voor Schiphol.
20/09/21
New opportunities arise
New opportunities arise
20/09/21 · · Roland Kleve | Lees meer
This edition, with many in-depth articles, highlights the past corona period (what hit us?) but also looks ahead and focuses on new opportunities for our ‘new normal’. Here is an assembly of passioned articles written by our lecturers, students and industry partners.
16/07/21
Van duurzaam herstel naar  een duurzame sector
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) meldt (21 mei jl.) “wereldwijd 14 procent minder coronabesmettingen dan vorige week”. Het herstel van de gastvrijheidssector lijkt daarmee met de toenemende vaccinatiegraad ingezet. Maar of er ook daadwerkelijk sprake is van een duurzaam herstel, dat is maar de vraag ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

08/12/21
Nivon nieuwe eigenaar van Camping de Gronselenput in Wijlre
Al sinds 1936 is het stuk grond aan de voet van de Keutenberg in eigendom van de huidige Stichting P...
08/12/21
MarketingOost wil vrijetijdseconomie in coalitieakkoorden
Marketing Oost heeft een Visiedocument geschreven met als doel dat de vrijetijdseconomie een vaste plek krijgt in de coalitieakkoorden van alle Overijsselse gemeenten. Wat stelt deze Overijsselse DMO voor?
08/12/21
Toeristisch imago Groningen sterk verbeterd
Hoe heeft het toeristisch imago van Groningen zich de afgelopen jaren ontwikkeld? De provincie liet het uitzoeken met verrassende resultaten.
08/12/21
De nieuwe LF Waterlinieroute is genomineerd voor Fietsroute van het Jaar 2022!
De nieuwste LF-icoonroute, de LF Waterlinieroute, is genomineerd voor Fietsroute van het Jaar. De ro...
07/12/21
Enkele reistrends voor 2022
Met nog een kleine maand te gaan, klopt het jaar 2022 aan de deur. We zijn veel bezig met trends en ontwikkelingen. Een paar opvallende en ook vreemde trends zetten we alvast bij elkaar.
07/12/21
Winterverlichting ontstoken in Den Haag
Corona schopt de winterprogrammering van de Hofstad in de war maar de kerstman en Saskia Bruines ontstaken maandagavond 6 december wel de winterverlichting. “Je beleeft nog steeds een Royal Winter, ook nu het winterprogramma in aangepaste vorm plaatsvindt”, vertelt wethouder Saskia Bruines.
07/12/21
Drie merken in koffie- en chocolade gaan samen
Koffie- en chocoladeformules zijn als paddenstoelen in het straatbeeld van de steden omhoog geschoten. Nu gaan 3 merken samen verder. Franchisegevers van de koffie- en lunchformules Doppio Espresso (25 vestigingen), Chocolate Company (19 vestigingen) en Barista Café (23 vestigingen) gaan samen verder onder de naam Caféco.
07/12/21
Particuliere toeristische verhuur verschuift van stad naar regio
Het toeristisch verhuren van woningen was lange tijd vooral een stedelijk fenomeen, maar hier is de laatste jaren verandering in gekomen.