Herstart Ardennen en Wallonië met 4 pijlers in de campagne
Hoe vertaal je strategische pijlers naar beleving voor de consument?
Uitwaaien in de natuur. 4 belangrijke pijlers in campagne Wallonië en Ardennen. Op het moment dat de grenzen met Nederland openen, lanceert Wallonië België Toerisme een brede promotiecampagne met een nieuw merk en een nieuwe visuele identiteit om de Nederlandse toerist uit te nodigen voor een vakantie in Wallonië en de Ardennen. Het bureau voor deze twee regio’s baseert de campagne op vier pijlers. Daarmee is het voor het vak goed om te zien hoe je strategische pijlers voor product en beleving vertaalt naar publiekstaal. Eefje Marijt van het Nederlandse bureau van deze regio’s is blij dat alle troeven goed visueel aan bod komen. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: herstart, campagne, marketing, regio, dmo, toerisme, natuur, leisure
|
|
07/07/25
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
|
04/07/25
ZooParc Overloon heeft vandaag het langverwachte expeditiegebied Ngyuwe geopend voor abonnementhouders. Dit nieuwe deel van het park staat volledig in het teken van Tropisch Afrika en is vanaf 11 juli toegankelijk voor alle bezoekers.
|
04/07/25
Onder grote belangstelling is de gratis app Erfgoed Route Limburg gelanceerd. De app biedt wandelaars en fietsers een unieke manier om het erfgoed van Noord- en Midden-Limburg te beleven via audio- en videoverhalen op locatie.
|
04/07/25
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
|
04/07/25
De veerverbindingen tussen Enkhuizen, Stavoren, Urk en Medemblik zijn voortaan onderdeel van de fiets- en wandelnetwerken van Noord-Holland, Friesland en Urk. Dit maakt het eenvoudiger om recreatieve routes over het IJsselmeer te plannen.
|
04/07/25
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) heeft op 3 juli de Destination Data Monitor gelanceerd: een interactieve tool die inzicht geeft in het toeristisch aanbod per gemeente of regio.
|
04/07/25
De Trombosestichting is een petitie gestart om luchtvaartmaatschappijen te bewegen passagiers beter te informeren over het risico op trombose tijdens lange vluchten.
|
04/07/25
Emmen verwelkomt camperreizigers met een gloednieuwe camperplaats aan het Westeind.
|
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
22/09/25
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
|
|