Internationaal placemaking met hotelkamer in Nederlandse stijl
“Eerbetoon aan de Nederlandse oorsprong van het merk”
Foto’s: Louvre Hotels Group Je moet er wat voor door je oogharen kijken maar dan zie je toch die klare lijn die veel mensen kenmerkend vinden voor Nederlandse ontwerpen. De hotelkamers van het merk Golden Tulip krijgen overduidelijk het stempel mee van de Nederlandse wortels. Het is een andere manier van placemaking en onbewust een promotie-instrument in vierenveertig landen voor een bezoek aan de Lage Landen.De Franse hotelorganisatie Louvre Hotels Group zet de schijnwerpers op Nederland bij de vernieuwing van Golden Tulip hotels. In 2016 lanceerde de...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: horeca, hotels
|
|
03/01/21
2020 was een bijzonder jaar. Getekend door de start van een pandemie, met stille Amsterdamse grachte...
|
09/12/20
In een column eerder dit jaar nam ik u mee in mijn zienswijze op ‘het nieuwe normaal’. Ten tijde...
|
30/10/20
Beste reisindustrie collega,Je kent hem vast wel – Atlas, de krachtpatser op de achterg...
|
05/10/20
Waar tot maart dit jaar de discussie nog volop ging over té veel toeristen, hoe om te gaan me...
|
08/09/20
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief Wat is het nieuwe normaal? Deze vraag heb ik ...
|
|
25/01/21
Ruim acht op de tien Nederlanders die dit jaar op vakantie willen naar het buitenland is bereid zich...
|
25/01/21
RCN Vakantieparken, bekend van 17 vakantieparken en campings in Nederland en Frankrijk, breidt uit n...
|
25/01/21
Steeds minder Nederlanders hebben reisplannen en de plannen die er zijn schuiven steeds verder naar achteren. Nederlanders zijn een stuk negatiever dan de gemiddelde Europeaan.
|
25/01/21
Nederland, heeft Marketing Drenthe als nieuwe partner in het netwerk mogen toevoegen. Binnen het netwerk gaat Marketing Drenthe samen met andere aangesloten destinatiemarketing- en managementorganisaties aan de slag om te werken aan de versterking van het vakgebied destinatiemanagement en de verdere ontwikkeling van de rol van DMO’s als ‘spin-in- het-web’ bij bestemmingsontwikkeling.
|
25/01/21
Enkele balie- en beveiligingsmedewerkers van het Fries Museum gaan de komende weken aan de slag als ...
|
25/01/21
Het doel van de coronamaatregelen is het contact tussen mensen te verkleinen zodat het coronavirus geen kans krijgt. De lockdown lijkt nu ook zichtbaar te zijn bij bungalow- en vakantieparken. Veel minder Nederlanders pakken de auto naar de vakantiehuizen.
|
25/01/21
Het kunstwerk Dobberend Bos heeft haar nieuwe ligplaats gekregen in het Weerwater bij Floriade Expo 2022 in Almere.
|
22/01/21
Er is een nieuwe HISWA/SZS-cao afgesloten voor watersportbedrijven en zeilmakerijen. HISWA-RECRON (o...
|
|