Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 03-01-2020
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

RED Online Marketing zet stappen in Frankrijk

RED Online Marketing zet stappen in Frankrijk

RED Online Marketing heeft een kantoor in Frankrijk geopend. Het in onze branche bekende marketingbureau heeft ook al een vestiging in Duitsland.


Roy Platje, oprichter en eigenaar van RED Online Marketing; ”Groeien is onze ambitie en door onze toetreding in de Franse vakantiemarkt, ligt er weer een nieuwe wereld voor ons open.


Recent hebben wij een kantoor in Frankrijk geopend en werken wij met een team vanuit Frankrijk. De kracht van ons bedrijf en het succes van de uitbreiding naar de buitenlanden zit hem in het feit, dat wij met native speakers medewerkers werken.


Sinds 4 jaar werken wij met ons eigen team van Duitstalige medewerkers, ook voor de Duitse markt. Vaak heeft de medewerker bijvoorbeeld een Nederlandse moeder en een Duitse of bijvoorbeeld Franse vader. Hierdoor letterlijk opgegroeid in twee culturen en worden beide culturen ook goed verstaan en begrepen. Bij de online marketing campagnes die wij voor onze klanten uitvoeren, is dit fantastisch.


Wij werken reeds voor een aantal bedrijven met vakantieparken, campings of resorts in Frankrijk en wij zien de successen die wij voor hen realiseren. Vandaar is verdere uitbreiding en focus op Frankrijk als vakantieland, voor ons een logische stap.

Enerzijds brengen wij de Nederlandse vakantieganger naar Frankrijk, maar anderzijds richten wij ons juist ook op de Franse vakantieganger die in eigen land op vakantie gaat.”

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, reisbranche, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Nieuwe tool brengt toeristisch aanbod regio in kaart
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) heeft op 3 juli de Destination Data Monitor gelanceerd: een interactieve tool die inzicht geeft in het toeristisch aanbod per gemeente of regio.
04/07/25
Exclusief voor leden
Opening nieuwe camperplaats in hart van Emmen
Emmen verwelkomt camperreizigers met een gloednieuwe camperplaats aan het Westeind.
03/07/25
Zomervakantie start met bijna 8% meer nieuwe caravans en campers
Aan de vooravond van de zomervakantie is de kampeerbranche in Nederland flink gegroeid. In de eerste helft van 2025 zijn er 6.256 nieuwe caravans en campers afgeleverd, een stijging van 7,7% ten opzichte van dezelfde periode in 2024.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.