Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 26-11-2019
Auteur: Marc Gerlings

Toerisme en cultuur goed zichtbaar bij sponsorprijzen

Toerisme en cultuur goed zichtbaar bij sponsorprijzen
De winnaars van de Sponsorringen 2019. Foto: BBP Media
Bij de twintigste editie van de SponsorRingen is op maandag 25 november 2019 een recordaantal van twintig sponsorprijzen uitgereikt. Jumbo-topman Frits van Eerd is verkozen tot Sponsorpersonality van het Jaar. Het goud in de categorie Lang Lopende Sponsorships ging naar het Tata Steel Chess Tournament. Toerisme en  cultuur was goed zichtbaar in de categorieën Kunst & Cultuur en Maatschappij.

De SponsorRingen zijn de grootste vakprijzen voor sponsoring in Nederland. De uitreiking, dit jaar in het Postillion Convention Centre in Amsterdam, wordt georganiseerd door Stichting SponsorRingen in samenwerking met BBP Media. In totaal werden twintig gouden, zilveren en bronzen SponsorRingen uitgereikt in de categorieën Entertainment & Events, Maatschappij, Kunst & Cultuur, Sport, Gesponsorde, Smart Budget en Lang Lopende Sponsorships. Bekijk alle winnaars per categorie in het overzicht hieronder.

In de categorie: Kunst & Cultuur
GOUD: De stem van Rembrandt | Sponsor: ING – Gesponsorde: Rijksmuseum
ZILVER: Rabobank #vanzoldernaarpodium | Sponsor: Rabobank – Gesponsorde: Kunstbende
BRONS: ITA – Junior Board 2019 | Sponsor: Rabobank, Clifford Chance, EndemolShine, ABN AMRO, BankGiroLoterij – Gesponsorde: Stichting Internationaal Theater Amsterdam

In de categorie: Maatschappij
GOUD: Natuurmonumenten & Landal GreenParks: het creëren van natuurbeschermers van de toekomst | Sponsor: Landal GreenParks – Gesponsorde: Natuurmomumenten / OERRR
ZILVER: Sanquin - #myfirstblood | Sponsor: Bloedbank Sanquin – Gesponsorde: Riot Games
BRONS: TUI en CPNB: Je vakantie begint met boeken | Sponsor: TUI – Gesponsorde: CPNB

Trefwoorden: sponsor, prijs, toerisme, cultuur