Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 30-09-2019
Auteur: Marc Gerlings

Marketing D-Day wordt onderdeel TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd

Marketing D-Day wordt onderdeel TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd
De vakdag Marketing D-Day die op 3 oktober gehouden zou worden, is verplaatst naar het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd op donderdag 31 oktober 2019.

Marketing is altijd al een onderdeel van het TRENDCONGRES geweest. Door de samenvoeging verwacht de organisatie synergie tussen beide congressen. Marketing D-Day is een volwaardig onderdeel geworden in de programmering.

Al meer dan 95 deelnemers hebben zich voor het TRENDCONGRES 2019 ingeschreven. Dit congres is al meerdere jaren succesvol. Vijf van de sprekers van Marketing D-Day staan op het podium tijdens het TRENDCONGRES. Martin van Kranenburg is zelfs keynote spreker op het hoofdpodium.

Tijdens het congres komen veel trends en ontwikkelingen aan bod die ook voor marketeers belangrijk zijn. Zo houdt topspreker Jeremy Smith een presentatie over ‘Transforming Tourism for Resilience and Regeneration’. Om trends in vrije tijd te ervaren wordt een excursie met toelichting gehouden naar Katendrecht. Voor het volledige programma, ga naar de congreswebsite: www.toerismecongres.nl. Voor het programma van het TRENDCONGRES en Marketing D-Day, zie: www.toerismecongres.nl/programma Op het meeste rechtse tabblad staat de programmering van Marketing D-Day.

Praktische informatie

Marketing D-Day vindt plaats tijdens TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd op 31 oktober 2019. Locatie: Inholland, Posthumalaan 90 in Rotterdam.

Vol = vol. Het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd kan maximaal 220 bezoekers ontvangen.

Trefwoorden: congres, marketing, toerisme, trends

CELTH



||| Nieuws |||

09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
09/07/25
Mag je dat souvenir meenemen?
Vakantiegangers zijn zich er vaak niet van bewust dat souvenirs van beschermde soorten afkomstig kunnen zijn, meldt de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. Denk bijvoorbeeld aan sieraden gemaakt van schelpen, tassen van slangenleer, cactussen of kaviaar.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.
04/07/25
Waar genieten Nederlanders deze zomer van hun vakantie?
De zomervakantie staat voor de deur en veel Nederlanders maken zich op voor een welverdiende reis naar het buitenland. Volgens reisorganisatie TUI blijven Spanje, Griekenland en Turkije de populairste Europese vliegbestemmingen.
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.