Geplaatst op: 27-09-2019
Auteur: Marc Gerlings

Prijs duurzame inzetbaarheid personeel naar Kennemer Duincampings

Prijs duurzame inzetbaarheid personeel naar Kennemer Duincampings
Op 26 september 2019 is tijdens het Vitality Event door voorzitter Joke Storm van het Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid de 19e Kroon op het Werk prijs uitgereikt aan de Kennemer Duincampings. De prijs is bestemd voor organisaties die uitblinken in het bevorderen van de duurzame inzetbaarheid van medewerkers.

Uniek is de hele open bedrijfscultuur en sterke individuele aandacht van de Kennemer Duincampings. De medewerkers zijn enorm bevlogen en betrokken en stralen dat ook uit. Dat resulteert in een snel groeiend bedrijf waar keihard wordt gewerkt en een zeer laag verzuim. Een bedrijf dat zich houdt aan de arbeidstijden en waar iedereen deelt in de winst. Een uitstekend voorbeeld voor de horecasector. 

De genomineerden

De drie andere genomineerden, de IC afdeling van het Jeroen Bosch Ziekenhuis, VDR Bouwgroep  Deventer en Florius Hypotheken bleken uitstekende runner ups. Alle drie lichtende voorbeelden voor hun sector en alle reden voor ander bedrijven om hen uit te nodigen om hun ervaringen te delen.  

Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid

Het Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid (NPDI) is een netwerkorganisatie met meer dan 150 adviseurs, kennisinstellingen en bedrijven. Het NPDI verbindt wetenschap en praktijk en deelt kennis. Wij streven er naar dat heel werkend Nederland langer, met plezier, productief en gezond kan doorwerken. Waar de medewerker centraal staat heeft een bedrijf grotere kans op duurzaam succes. Het NPDI gaat in het jubileumjaar 2020 onderzoek doen naar de succes- en faalfactoren van de Kroon op het Werkbedrijven. 
Trefwoorden: personeel, werk, hrm, beleid, camping, toerisme, management

||| Blogs |||

13/01/20
Eenzijdige beeldvorming
Met veel bombarie trokken boeren op 4 oktober naar De Haag om te protesteren. Aanleiding voor dit pr...
27/12/19
Wat een nepjaar was het eigenlijk…
Het is december 2019. De maand van oliebollen, pepernoten, kerstbomen, kadostress en koffiedik kijke...
03/09/19
Duurzame bestemmingen; hoe doe je dat? Op zoek naar ‘pareltjes’ uit de Oostenrijkse Alpen
Veel toeristische bestemming willen het zijn of willen het worden in de toekomst; een duurzame beste...
28/05/19
Op de Duitse Tour langs toeristische Hot Spots
Op de Duitse Tour langs toeristische Hot Spots
28/05/19 · Attractieparken · Dagrecreatie · Horeca · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Vandaag start ik met een vijfdaags avontuur voor de ultieme short stay-bestemming bij onze Oosterburen in Noordrijn-Westfalen, een economisch zeer sterke regio met veel inwoners en unieke toeristische hot spots!
14/02/19
Iamst(erdam)upid
Iamst(erdam)upid
14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

29/01/20
Exclusief voor leden
Weg met dat plastic uit je regio
Was plastic fantastic een paar jaar geleden een gangbare uitspraak, nu staat plastic voor door-en-do...
28/01/20
mkb vraagt minder financiering maar bedrag is hoger
Van het midden- en kleinbedrijf (mkb) had 20 procent behoefte aan externe financiering in de periode...
27/01/20
Visit Zuid-Limburg in 9 stappen naar waardevol toerisme
Directeur Anya Niewierra wil zich met haar organisatie Visit Zuid-Limburg inzetten voor waardevol to...
24/01/20
Exclusief voor leden
Voor een dag baas van TUI Nederland
Gister was een bijzondere dag voor Berfin Çesin en Ibrahim Bulut. Zij waren voor een dag de bazen v...
24/01/20
Koninklijk Paleis in Amsterdam bereikt bezoekersrecord in 2019
Het Koninklijk Paleis in Amsterdam ontving in 2019 een ongeëvenaard aantal van 314.833 bezoekers ui...
23/01/20
Populairste kampeerauto van 2020
Het Nederlandse publiek kiest campermodellen van Dreamer, Carado en Weinsberg tot NKC Kampeerauto va...
23/01/20
‘THIS IS HOLLAND’ vliegt uit naar China
Na twee succesvolle eerste jaren, vestigt de experience ‘THIS IS HOLLAND’ zich nu in China. Als ...
21/01/20
Marketing reizen: handig inspelen op blue monday
Gister was het Blue Monday. Deze maandag van de laatste volle week van januari staat bij het grote p...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk