Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 22-07-2019
Auteur: Marc Gerlings

Novotel Amsterdam Schiphol Airport haalt grote klant binnen

Novotel Amsterdam Schiphol Airport haalt grote klant binnen
Foto: Noovotel

Tijdens een ‘exclusief client’ event begin juli, is de samenwerking tussen Novotel Amsterdam Schiphol Airport en Danone gelanceerd. Danone verwacht op jaarbasis zo’n 2500 kamers te boeken en daarnaast zullen meeting en events deels bij Novotel Amsterdam Schiphol Airport georganiseerd worden.


Voedingsmiddelenbedrijf Danone heeft begin mei de deuren geopend van haar nieuwe hoofdkantoor aan de Taurusavenue in Hoofddorp. "Novotel Amsterdam Schiphol Airport is er trots op een van Danone’s preferred hotel suppliers te zijn” aldus General Manager Floris Licht van Novotel. "Het viersterrenhotel ligt op loopafstand van het nieuwe hoofdkantoor. De gasten van Danone – die zullen overnachten in het hotel- zullen voornamelijk internationale medewerkers maar ook zakelijke relaties en klanten zijn”.


Special client event
"Begin juli is er speciaal voor Danone een event georganiseerd door en bij Novotel Amsterdam Schiphol Airport” vertelt Martine Serné, Executive Assistent Chief Commercial Officer bij Danone.
"Wij hebben een uitgebreide rondleiding gekregen langs de hotelkamers en meeting- en eventzalen van het hotel. Daarnaast was er een workshop ‘zelf honing slingeren’ samen met de huisimker. De workshop stond volledig in het teken van duurzaamheid en gezondheid wat goed aansluit bij de visie van Danone 'One Planet One Health’.
De dag werd afgesloten met een high-tea op het terras. De samenwerking tussen Danone en Novotel Amsterdam Schiphol Airport is prettig, ze zijn gastvrij, luisteren naar onze wensen en denken mee met wat wij voor onze gasten en meetings willen”.


De Purple Pony
"Het zonnige terras van Novotel Amsterdam Schiphol Airport is zeer geschikt voor een borrel na het werk” vertelt Licht. "Elke eerste en derde donderdag van de maand, tijdens ‘DJ Thirstdays’ komen de medewerkers van Danone, die zichzelf ‘Danoners’ noemen, graag langs. Zij hebben zelfs hun eigen signature cocktail laten maken -De Purple Pony-".

Trefwoorden: hotel, klant, zakelijk

CELTH



||| Nieuws |||

23/05/25
Wat leverde de campagne ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’ op?
Brabant Partners heeft drie jaar lang intensief campagne gevoerd in Nederland en de grensstreken van België en Duitsland, inspelend op de korte reisafstand: ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’. Wat heeft dat opgeleverd?
23/05/25
Wandelnet lanceert Nabijheidsanalysetool
Wandelnet heeft samen met Movares voor heel Nederland per wijk in beeld gebracht wat de looptijd (in minuten) is tot groen, blauw en wandelroutes. De zogenaamde Nabijheidsanalysetool.
23/05/25
Exclusief voor leden
Toerisme- en reissector roept Europarlementariërs op tot evenwichtige herziening van de Richtlijn Pakketreizen
Europese toerisme- en reissector verwelkomt de inspanningen van het Europees Parlement om de Richtlijn Pakketreizen (PTD) te herzien maar maakt zich wel zorgen over uitwerking daarvan.
23/05/25
Gemeenteraad Zaanstad stemt in met entree voor toeristen Zaanse Schans, toegang blijft gratis voor Zaankanters
De gemeenteraad van Zaanstad heeft ingestemd met het voorstel van het college van B&W om vanaf toeristenseizoen 2026 een verplichte entree in te voeren voor toeristen die de Zaanse Schans bezoeken. De maatregel is bedoeld om broodnodige investeringen in het erfgoed, de veiligheid en de leefbaarheid van het gebied mogelijk te maken.
23/05/25
Exclusief voor leden
Toeristische sector heeft grote impact op Nederlandse economie, werkgelegenheid en leefomgeving
De reis- en toerismesector van Nederland bevindt zich op een opmerkelijk groeipad en zal dit jaar naar verwachting volledig herstellen van de pandemie. Dat voorspelt de World Travel & Tourism Council (WTTC). Positief is dat veel inkomsten vanuit binnenlands toerisme komen en de sector veel banen creëert. Negatief is de hoge uitstoot en het gebruik van veel fossiele brandstoffen. Ook draagt de sector veel bij aan de overheidsfinanciën.
23/05/25
Brabant lanceert grootste kloosterroutenetwerk van de Benelux
Brabant heeft het grootste kloosterroutenetwerk van de Benelux gelanceerd. Tijdens een feestelijke bijeenkomst in de kloostertuin Hof van Lof in Megen werd het kloosterfietsboekje gepresenteerd, met 25 nieuwe fietsroutes langs vijftig kloosters. De routes beslaan ruim 700 kilometer en vormen een uitbreiding op het bestaande Brabants Kloosterpad voor wandelaars.
22/05/25
easyJet blikt terug en gaat positief de zomer in
Luchtvaartmaatschappij easyJet verwacht een winstgroei voor het volledige boekjaar 2025. Dit is mede te danken aan een lichte verbetering van de resultaten in de winter en een toenemende vraag naar vluchten en vakanties in de komende zomer. easyJet Holidays gaat naar verwachting sterk groeien.
22/05/25
Geerte Udo nieuwe voorzitter Landelijke Raad voor Recreatie en Toerisme
Geerte Udo is per 1 augustus benoemd tot onafhankelijk voorzitter van de Landelijke Raad voor Recreatie en Toerisme (LRRT). Udo brengt ruime ervaring mee uit het publiek-private domein, onder meer als voormalig directeur-bestuurder van amsterdam&partners.

||| Agenda |||

26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
27/05/25
27/05/25 t/m 27-05-25: HZ Changemaker Event
Op dinsdag 27 mei vindt het HZ Changemaker Event plaats. Dan wordt voor de tweede keer de HZ Changem...
05/06/25
05/06/25 t/m 05-06-25: Nationaal Congres Citymarketing
Hoe draagt city- en regiomarketing bij aan brede welvaart, leefbaarheid en de binding met inwoners? ...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...