Geplaatst op: 08-07-2019
Auteur: Marc Gerlings

Met vakantieabonnement naar pretpark

Met vakantieabonnement naar pretpark
Foto: Tivoli

Voor wie de zomer(vakantie) in eigen land viert heeft Amusementspark Tivoli een voordelig Vakantieabonnement waarmee men van 6 juli t/m zelfs de herfst(vakantie) onbeperkt kan genieten van alle attracties, speeltoestellen, entertainment en gezelligheid.


De hele zomer zijn er diverse shows en evenementen zoals ‘Tivoli Pakt Uit!’ op 31 juli en 7 augustus. De shows van Tiffi en Toffi zijn alle weekenden en op alle dagen tijdens de zomervakantie (20 juli t/m 11 augustus) te zien in het park.


Samenwerking met andere pretparken

De prijs voor een Vakantieabonnement is € 35,00 per persoon (i.p.v. € 47,50) en voor een Gezins-Vakantieabonnement € 115,00 per gezin (i.p.v. € 165,00). Daarnaast krijgt de Vakantieabonnement-houder ook nog vele extra's zoals korting op diverse (pret)parken zoals Avonturenpark Hellendoorn, Julianatoren, BillyBird Park Hemelrijk, Monkey Town Wijchen, DippieDoe Attractiepark, Wunderland Kalkar, Linneaushof, Vogelpark Avifauna, alle Plopsa pretparken en de Pannenkoekenboot Nijmegen.


Voor alle pretparkfans die het park maar voor één dag willen bezoeken zijn er online tickets met korting te verkrijgen. De abonnementen zijn zowel online of aan de kassa van het park te verkrijgen. Meer informatie over het park is te vinden op www.parktivoli.nl

Trefwoorden: pretpark, attractie, korting, marketing, sales

||| Blogs |||

06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
09/03/20
Pleasure for all!; overprikkelde dagattracties in Nederland …?
Goed nieuws voor 20 procent van de wereldbevolking die overprikkeld is: ‘Six Flags’ 26 theme par...
13/01/20
Eenzijdige beeldvorming
Met veel bombarie trokken boeren op 4 oktober naar De Haag om te protesteren. Aanleiding voor dit pr...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

07/07/20
Kamperen op Archeon met uniek driedaags arrangement
Museumpark Archeon heeft voor het eerst een eigen camping. Het park heeft hiervoor de samenwerking gezicht met Outstanding die normaal gesproken tenten levert voor festivals en evenementen. De camping is alleen te boeken met een driedaags arrangement in de maanden juli en augustus.
01/07/20
Richtlijnen voor toegankelijke dagjes uit in de 1,5 meter samenleving
Staatssecretaris Mona Keijzer heeft gisteren de richtlijnen voor toegankelijke dagjes uit in de 1,5 m samenleving in ontvangst genomen.
28/06/20
Toverland start met pop-up camping
Toverland start deze zomer met een pop-up camping met 120 standplaatsen.
22/06/20
Nieuwe coaster voor Efteling
Dit weekend heeft de Efteling de nieuwe coaster Max & Moritz geopend voor publiek. De attractie is speciaal voor families met kinderen vanaf 1 meter groot.
16/06/20
Tien dagattracties ondertekenen ambitie voor gezonder voedingsaanbod tijdens een dagje uit
Tien dagattracties waaronder pretparken, dierentuinen en musea hebben de Ambitie van Gezond Uit ondertekend.
15/06/20
Pretpark De Waarbeek stapt over naar all-inclusive formule
Het kleine pretpark De Waarbeek presenteert bij de opening een nieuwe kleine attractie in het thema van het Wilde Westen. Fundamenteler voor het park is de overstap naar een all inclusive aanpak. Dit seizoen wordt er in samenwerking met de Apeldoornse firma Hendriks-Hinzen een nieuwe tijdelijke attractie geplaatst in het park. “We slaan onze handen ineen om onze bezoekers een nieuwe beleving te kunnen bieden” aldus eigenaar Kevin Moespot.
10/06/20
Nieuwe meerjarige, internationale campagne voor de Efteling
Afgelopen weekend lanceerde de Efteling in Nederland haar nieuwe, internationale campagne voor de ko...
28/05/20
Medeoprichter van Toverland Caroline Kortooms neemt afscheid van Attractiepark Toverland
Caroline Kortooms heeft besloten om Toverland te gaan verlaten na 20 jaar Algemeen Directeur te zijn geweest. Het Algemeen Directeurschap droeg ze in november 2019 over aan Jean Gelissen jr. en het afgelopen halfjaar was Caroline werkzaam als Leider Visie en Bedrijfscultuur.