Design website Hiswa te water met meer beeld
Strategie beurs aangepast
De consumentenbeurs HISWA te water lanceert vandaag de vernieuwde website, waarbij beeldinformatie een belangrijke rol vervult. De bezoeker komt door grotere foto's en video's direct in de sfeer van de aankomende beurs. Een verandering in strategie zit hierachter.
HISWAtewater.nl geeft watersportliefhebbers met het laatste beursnieuws en allerlei informatie over de deelnemers en beschrijvingen van de boten alvast een voorproefje op de 36ste HISWA te water. De gepresenteerde, deelnemende boten hebben elk een eigen pagina met onbeperkt foto’s, film, 360-gradenbeeld en PDF-brochures. Voor en na een bezoek aan de HISWA te water hebben bezoekers alle gelegenheid om zich te oriënteren en te laten informeren. Via de site kan direct contact worden opgenomen met de exposant voor bijvoorbeeld het maken van een proefvaart. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: water, watersport, waterrecreatie, beurs, strategie, marketing, sales, evenement
|
|
25/07/25
Consumenten geven structureel minder geld uit bij zogenaamde fastservicerestaurants omdat ze die te duur vinden. Een trendbreuk.
|
25/07/25
De provincie Drenthe heeft een nieuwe subsidieregeling geopend voor mkb-ondernemers in de recreatie- en toerismesector. Met deze regeling wil de provincie bijdragen aan een inclusieve en toegankelijke omgeving.
|
25/07/25
Na een wat teleurstellend voorjaar trekken de laatste twee maanden de vakantieboekingen aan. In mei met +6% en in juni met +5%. In juni viel vooral de populariteit van Denemarken en Griekenland op.
|
24/07/25
Het aantal mensen dat officieel woont op een vakantiepark is de afgelopen jaren flink gestegen. Volgens het CBS stonden op 1 april 2025 bijna 60.000 mensen ingeschreven op een vakantiepark, tegenover ruim 51.000 in 2019.
|
24/07/25
Met de invoering van de Omgevingswet is er een nieuw beleidskader ontstaan voor de inrichting van de leefomgeving. Wandelnet grijpt deze kans aan om het belang van wandelen te benadrukken. In de brochure ‘Wandelkwaliteit in het omgevingsbeleid’ laat Wandelnet zien hoe wandelen een structurele plek kan krijgen in gemeentelijke visies, plannen en regelgeving.
|
24/07/25
Een nieuw recreatiebehoeftemodel laat zien waar de grootste behoefte is aan recreatieruimte. Het model combineert data over bevolkingsgroei, reisbereidheid en bestaande voorzieningen om knelpunten én kansen voor recreatie in beeld te brengen.
|
24/07/25
Ondanks een groeiend aantal bezoekers en optredens in 2024, kampen Nederlandse poppodia met toenemende financiële problemen. De kosten stijgen sneller dan de inkomsten, waardoor meer podia verlies draaien.
|
24/07/25
Nederlanders kiezen deze zomer massaal voor de elektrische auto richting Zuid-Europa. Uit geanonimiseerde data van ruim 25.000 gebruikers van de Shuttel-mobiliteitspas blijkt dat laadstress plaatsmaakt voor vertrouwen in het Europese laadnetwerk.
|
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
11/09/25
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
|
22/09/25
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
|
01/10/25
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...
|
31/10/25
Nederland staat voor grote maatschappelijke uitdagingen op het gebied van gezondheid, leefstijl en l...
|
|