Geplaatst op: 29-03-2019
Auteur: Marc Gerlings

TUI publieksprijs beste webwinkel reizen Corendon krijgt vakjury achter zich

TUI publieksprijs beste webwinkel reizen Corendon krijgt vakjury achter zich
Ana Henriques, Manager Branding & Campaigns TUI Nederland en Edwin Hof, Digital Director E-Commerce TUI Group & Benelux.

Tijdens het Shopping Awards Gala gisteravond in Grand Hotel Huis ter Duin, ontving touroperator TUI de Publieksprijs XL voor de beste webwinkel in de categorie Vakanties & Reistickets. Edwin Hof, Digital Director E-commerce TUI Group & Benelux, nam de award in ontvangst. Maar de vakjury wees Corendon aan als winnaar in de categorie Travel & Leisure.


Edwin Hof: "Voor het tweede jaar op rij beloont de klant ons met deze mooie publieksprijs. We zijn hier extra trots op omdat het een echte publieksprijs is,tot stand gekomen op basis van uitgebreid klantonderzoek. Het is een beloning voor alle collega’s die elke dag werken aan het verbeteren van de digitale klantervaring op alle devices, van onze mobiele website tot aan de native app. Deze prijs motiveert enorm om de verbetering van de digitale klantervaring nog verder te accelereren.”


Shopping Awards
De Shopping Awards worden jaarlijks uitgereikt aan e-commercebedrijven die het beste scoren in hun vakgebied of categorie. Met de uitreiking van de awards beoogt de Stichting Shopping Awards een positieve bijdrage te leveren aan(e-)retail in Nederland. De Publieksprijzen XL werden uitgereikt in 11 productcategorieën. De winnaars zijn tot stand gekomen op basis van klantonderzoek onder klanten die een online aankoop deden in een webwinkel, online instore en/of via een app.

Trefwoorden: reizen, web, internet, sales, boeking

||| Blogs |||

29/05/20
Niet doemdenken maar doendenken
Patronen doorbreken is moeilijk. En dat is precies wat er in deze tijden noodzakelijk is.
29/05/20
Wie breekt de macht van de Online Travel Agency’s?
Leisure Brains begrijpt er geen (J)OTA van dat er nog een OTA bestaat…. Ze vragen zich af of omdenken kans van slagen heeft.
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

03/06/20
Innovatievouchers verblijfsrecreatie groot succes
De Zeeuwse innovatievouchers hebben investeringen in de verblijfsrecreatie aangejaagd. Hoe hebben ze dat gerealiseerd?
03/06/20
Snelfietsroutes toeristisch benutten
DMO’s kunnen het snelfietsnetwerk in hun regio benutten om de fietsbeleving te optimaliseren en een aantrekkelijk aanbod voor de e-bike op te bouwen. Dat schrijven RBT Heuvelrug & Vallei en NBTC Holland Marketing in een gezamenlijke verkenning.
02/06/20
Brussels Airport renoveert belangrijkste start- en landingsbaan
Brussels Airport renoveert van 13 juli tot en met 23 augustus start- en landingsbaan 07L/25R met str...
02/06/20
EuroParcs breidt uit in Limburg en België
EuroParcs heeft een belang genomen in twee vakantieparken in Nederlands en Belgisch Limburg.
31/05/20
Staatsbosbeheer stopt definitief met paalkampeerterreinen
Alle 17 paalkampeerterreinen van Staatsbosbeheer gaan na de coronacrisis niet meer open. Bepaalde gebruikers veroorzaakten te veel overlast op deze kampeerterreinen zonder voorzieningen midden in de natuur.
31/05/20
Hoe Breda de heropening van de horeca aangrijpt voor een breed actieplan
Breda Marketing heeft de campagne ‘Breda geeft je de ruimte’ gelanceerd. Daarnaast wordt een Taskforce Toerisme opgezet die aansluit bij provinciale en landelijke herstelplannen.
30/05/20
Meer walstroom rond Waddenzee
Havens rond de Waddenzee krijgen 400 stekkers voor walstroom
29/05/20
Ons virtueel prikbord van inspiratie: Zandstuve ontwikkelt 1,5 meter lied
Naast ons coronadossier met actualiteiten willen we in deze nare tijden ook hoop en inspiratie bieden.