Geplaatst op: 29-03-2019
Auteur: Marc Gerlings

TUI publieksprijs beste webwinkel reizen Corendon krijgt vakjury achter zich

TUI publieksprijs beste webwinkel reizen Corendon krijgt vakjury achter zich
Ana Henriques, Manager Branding & Campaigns TUI Nederland en Edwin Hof, Digital Director E-Commerce TUI Group & Benelux.

Tijdens het Shopping Awards Gala gisteravond in Grand Hotel Huis ter Duin, ontving touroperator TUI de Publieksprijs XL voor de beste webwinkel in de categorie Vakanties & Reistickets. Edwin Hof, Digital Director E-commerce TUI Group & Benelux, nam de award in ontvangst. Maar de vakjury wees Corendon aan als winnaar in de categorie Travel & Leisure.


Edwin Hof: "Voor het tweede jaar op rij beloont de klant ons met deze mooie publieksprijs. We zijn hier extra trots op omdat het een echte publieksprijs is,tot stand gekomen op basis van uitgebreid klantonderzoek. Het is een beloning voor alle collega’s die elke dag werken aan het verbeteren van de digitale klantervaring op alle devices, van onze mobiele website tot aan de native app. Deze prijs motiveert enorm om de verbetering van de digitale klantervaring nog verder te accelereren.”


Shopping Awards
De Shopping Awards worden jaarlijks uitgereikt aan e-commercebedrijven die het beste scoren in hun vakgebied of categorie. Met de uitreiking van de awards beoogt de Stichting Shopping Awards een positieve bijdrage te leveren aan(e-)retail in Nederland. De Publieksprijzen XL werden uitgereikt in 11 productcategorieën. De winnaars zijn tot stand gekomen op basis van klantonderzoek onder klanten die een online aankoop deden in een webwinkel, online instore en/of via een app.

Trefwoorden: reizen, web, internet, sales, boeking
    

||| Blogs |||

08/07/19
Worden zonvakanties te heet onder onze voeten?
Het weer. Waarschijnlijk na seks het meest gebruikte zoekwoord op Google. Zeker deze week zijn de tr...
18/06/19
Van Industrieel Erfgoed en Ultra moderne Ski Centrum
Van Industrieel Erfgoed en Ultra moderne Ski Centrum
18/06/19 · Attractieparken · Dagrecreatie · Verblijfsrecreatie · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Vandaag deel 3 van mijn vijfdaags avontuur bij onze Oosterburen. We gaan op bezoek bij het Bernepark waar het bezoekerscentrum in een oude waterzuivering is gebouwd. Je kunt er zelfs slapen in rioolbuizen. Ook bezoeken we Ski Resort Alpenpark- Neuss en slapen daar in Hotel Fire & ICE.
12/06/19
Slapen in een gevangenis over de grens!
Slapen in een gevangenis over de grens!
12/06/19 · Horeca · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Vandaag deel 2 van mijn vijfdaags avontuur bij onze Oosterburen. We laten ons vermaken en slapen bij het Road Stop Motel in Dortmund.
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
28/05/19
Op de Duitse Tour langs toeristische Hot Spots
Op de Duitse Tour langs toeristische Hot Spots
28/05/19 · Attractieparken · Dagrecreatie · Horeca · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Vandaag start ik met een vijfdaags avontuur voor de ultieme short stay-bestemming bij onze Oosterburen in Noordrijn-Westfalen, een economisch zeer sterke regio met veel inwoners en unieke toeristische hot spots!

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/07/19
Nieuwe fietskaarten van Brabant bieden 5.000 kilometer fietsplezier
Vijfduizend kilometer aan prachtige fietsroutes in Brabant, overzichtelijk weergegeven door middel v...
19/07/19
Centrum voor Groepsaccommodaties overgenomen door Otium Leisure
Per 18 juli 2019 is het Centrum voor Groepsaccommodaties (CVG), de organisatie achter Groepen.nl, ov...
19/07/19
De Groene Koepel lanceert app Cultuurrijk
Wandelen door de Nederlandse geschiedenis, dat kan met de nieuwe app Cultuurrijk! Bijzondere plekken...
19/07/19
Wat betekenen cultuur en media voor de Nederlandse economie?
De bijdrage van cultuur en media aan de Nederlandse economie (bbp) bedraagt 3,7 procent. Dit gaat gepaard met een aandeel van 4,5 procent in de totale werkgelegenheid.
19/07/19
Exclusief voor leden
Jongeren minder, ouderen juist gelukkiger
Hoe hebben geluk en tevredenheid van de Nederlandse bevolking zich tussen 1997 en 2018 ontwikkeld?
19/07/19
Turkish Airlines voegt Bali toe aan netwerk
Turkish Airlines heeft vandaag de inaugurele vlucht uitgevoerd van thuishaven Istanbul naar Bali, In...
18/07/19
Exclusief voor leden
easyJet: derde kwartaal 2019 in lijn met verwachting
CEO Johan Lundgrun: "easyJet’s resultaten in het derde kwartaal waren robuust en, ondanks lastiger...
18/07/19
Exclusief voor leden
Verstedelijking dwingt Rotterdam tot nieuwe keuzes
Wethouder Bas Kurvers schuift vier ontwikkelgebieden naar voren. Daar komen veel leisure ontwikkelingen bij.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk