Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 10-09-2018

Hangzhou werkt samen met Expedia in online en offline campagne

Hangzhou werkt samen met Expedia in online en offline campagne

De Hangzhou Tourism Commission hield een startevenement waarbij ongeveer 100 Britse reisbureaus aanwezig waren. Het is de start van de online en offline campagne om de Britten te verleiden om naar het Chinese Hangzhou te reizen.


Het evenement werd georganiseerd door de Hangzhou Tourism Commission en Expedia Group Media Solutions, de advertentietak van Expedia Group, die digitale marketingoplossingen levert waarmee merken reizigers kunnen bereiken, betrekken en beïnvloeden. Met Expedia's "Hangzhou Holiday Pick 'n' Mix Service", wordt aan bezoekers van een actiewebsite een aantal vragen gesteld over hun voorkeuren op het gebied van reizen, waarmee een beeld wordt geschetst van hun ideale reis. Vervolgens krijgen zij een programma voor Hangzhou op maat, waarin hun eigen smaak en interesses zijn weerspiegeld, samen met de mogelijkheid om hun reis via Expedia te plannen en te boeken. Alle deelnemers hebben ook de kans om een reis naar Hangzhou te winnen.


Culturele verschillen
Ook wordt in de campagne gebruik gemaakt van antwoorden van gebruikers, om zo beter te begrijpen hoe Europese reizigers aankijken tegen Hangzhou en haar vele attracties. Deze informatie wordt vervolgens verwerkt in een rapport dat later dit jaar zal worden gepubliceerd om zo Hangzhou te helpen het gedrag van reizigers uit de steeds belangrijker wordende Europese markt beter te begrijpen. Volg voor meer informatie de link naar de activiteit:https://hangzhouholiday.expedia.co.uk/


Tijdens het evenement deelde de Senior Director, verantwoordelijk voor Europa, het Midden-Oosten, Afrika en het Aziatisch-Pacifisch gebied,Andrew van der Feltz, inzichten over het gedrag en de reisgewoonten van Europeanen, en het proces van online marketingcampagnes. Vandaag de dag is het landschap alleen niet de belangrijkste attractie van Hangzhou; service en faciliteiten zijn de belangrijkste verkoopargumenten voor Europese reizigers.


In 2017 bereikte het aantal toeristen in Hangzhou 4,02 miljoen, met een groeipercentage ten opzichte van 2016 van 10,7%. In totaal bezochten 545.900 Europese toeristen Hangzhou, die 14% van het geheel uitmaken. Uit data blijkt dat het Verenigd Koninkrijk tot de top tien behoort van landen voor buitenlands toerisme in Hangzhou.
Trefwoorden: campagne, reizen, toerisme, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

21/05/25
Ryanair rapporteert winstdaling ondanks recordaantal passagiers
Luchtvaartmaatschappij Ryanair heeft over het afgelopen boekjaar (2024-2025) een winst na belasting van €1,61 miljard gerapporteerd. Dit is een daling ten opzichte van de €1,92 miljard winst in het voorgaande jaar. Ondanks de winstdaling vervoerde de Ierse prijsvechter een recordaantal van 200 miljoen passagiers, een stijging van 9% ten opzichte van het jaar ervoor.
21/05/25
Mnister Beljaarts neemt 'Handreiking regeldruk in de watersport- en recreatiesector’ in ontvangst
HISWA-RECRON-directeur Geert Dijks heeft de ‘Handreiking regeldruk in de watersport- en recreatiesector’ deze week aangeboden aan minister Beljaarts van Economische Zaken.
21/05/25
Boele wordt salesmanager Retail bij Corendon
Tineke Boele start op 1 juli 2025 als Salesmanager Retail bij reisbedrijf Corendon. In deze rol is zij verantwoordelijk voor de verkoop van reisproducten via retailpartners.
21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
21/05/25
Advies; voorlopig niet wandelen bij landgoed Den Treek-Henschoten
Na een incident op Landgoed Den Treek – Henschoten van maandag 19 mei waarbij mogelijk een wolf is betrokken, heeft de provincie Utrecht een aantal stappen gezet om zo snel mogelijk passende maatregelen te kunnen nemen.
20/05/25
Open Watersport Weken 2025 trekken meer dan 25.000 bezoekers
De derde editie van de Open Watersport Weken, die plaatsvonden van 5 april tot en met 18 mei in Frie...
20/05/25
Exclusief voor leden
Waarom we landgenoten tijdens vakantie vermijden
Hard praten, zeuren over het eten en alleen maar bezig zijn met geld. Maar liefst 69 procent van alle Nederlanders ergert zich tijdens de vakantie aan het gedrag van landgenoten.
19/05/25
Exclusief voor leden
Flexibel arbeidscontract moet meer zekerheid bieden
Werknemers met een flexibel arbeidscontract krijgen meer zekerheid over hun inkomen en hun werktijd. Zo krijgen uitzendkrachten recht op ten minste gelijkwaardige arbeidsvoorwaarden als reguliere werknemers. Dat staat onder meer in een wetsvoorstel van ministerie Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

||| Agenda |||

20/05/25 t/m 22-05-25
20/05/25 t/m 22-05-25: Week van de Self Service
Vanaf 25 juni 2025 verandert de wetgeving rond selfservice-oplossingen ingrijpend door de inwerkingt...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
27/05/25
27/05/25 t/m 27-05-25: HZ Changemaker Event
Op dinsdag 27 mei vindt het HZ Changemaker Event plaats. Dan wordt voor de tweede keer de HZ Changem...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...