Geplaatst op: 05-03-2018

France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland

France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland
Foto: France 4 Naturisme

France 4 Naturisme, een van de grootste aanbieders van naturistenvakanties wil zich duidelijker op de Nederlandse markt profileren. USP Marketing PR is per 1 maart 2018 aangesteld als PR bureau voor Nederland. De organisatie claimt dat het de nummer één in naturistische vakanties in Frankrijk is. Met een aanbod van zes vakantiebestemmingen van drie tot vijf sterren, vertegenwoordigt France 4 Naturisme 30% van het naturistische aanbod in Frankrijk.

Bij France 4 Naturisme staat naturisme voor gezond, familiaal en authentiek. De kernwaarden van France 4 Naturisme zijn respect, natuur, vrijheid en innerlijke rust. Eén worden met de natuur in een comfortabele en milieubewuste vakantie omgeving, zonder kleding aan. France 4 Naturisme heeft tevens ecologie en duurzame ontwikkeling hoog op het lijstje staan. De campingdorpen leveren een actieve bijdrage aan duurzaam toerisme, door natuurlijke en culturele ecosystemen te beschermen en de ecologischefootprintvan hun activiteiten zo klein mogelijk te houden. De zes campings bevinden zich aan de Atlantische kust, tussen de pijnbomen, aan de Middellandse Zee, op twee stappen afstand van het strand, op Corsica, tussen verborgen meren en prachtige bergen, de Ardèche en de Provence.


USP Marketing PR zal zich voornamelijk in gaan zetten om de Nederlandse vakantiegangers kennis te laten maken met deze ‘puur natuur’ organisatie.

USP Marketing PR is een onafhankelijk PR bureau gespecialiseerd in toerisme, hospitality en lifestyle. Het bureau is opgericht in 1994 en is gevestigd aan de Brouwersgracht in hartje Amsterdam. USP vertegenwoordigt onder andere Emirates Airline, NYC & Company, Regent Seven Seas Cruises, Tourism Authority of Thailand en WOW air.


Trefwoorden: toerisme, vakanties, naturisten, camping

||| Blogs |||

25/11/21
Verduurzaming Toerisme in Nederland moet sneller
Jos Vranken en Martin Cnossen nodigen de sector uit om een duurzame versnelling in te zetten.
08/11/21
Gooi je oude schoenen niet te vroeg weg
Bij de oprichting van je bedrijf is je concept cruciaal. Wat is je product, wie behoort tot de doelgroep, welke prijs vraag je, wat is het onderscheidend vermogen, wat is de toegevoegde waarde van je bedrijf? En nog 10 vragen uit het boekje voor beginners. Als een bedrijf eenmaal draait lijkt het allemaal vanzelf te gaan toch? Niet is minder waar natuurlijk. Waar wij de echte uitdaging zien is als een bestaand bedrijf wil of moet transformeren naar een ander of aanvullend concept. De winkel verbouwen als het ware, terwijl die wel open moet blijven.
14/10/21
Varkens in nood op Lisboa Airport
Claustrofobie. Je vraag er niet om. Dat heb je, of niet. En fijn is het geenszins. Hele kleine liften? Ik neem de trap wel. Al is die 10 verdiepingen hoog. Grote mensenmassa’s? Ik vermijd ze liever. - Marcel Baltus komt terecht in terminal 2 van Lisbon Airport en krijgt veel waardering voor Schiphol.
20/09/21
New opportunities arise
New opportunities arise
20/09/21 · · Roland Kleve | Lees meer
This edition, with many in-depth articles, highlights the past corona period (what hit us?) but also looks ahead and focuses on new opportunities for our ‘new normal’. Here is an assembly of passioned articles written by our lecturers, students and industry partners.
16/07/21
Van duurzaam herstel naar  een duurzame sector
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) meldt (21 mei jl.) “wereldwijd 14 procent minder coronabesmettingen dan vorige week”. Het herstel van de gastvrijheidssector lijkt daarmee met de toenemende vaccinatiegraad ingezet. Maar of er ook daadwerkelijk sprake is van een duurzaam herstel, dat is maar de vraag ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

08/12/21
Longlist Wandelroute van het Jaar 2022
Wandelen is populairder dan ooit. Tijdens lockdowns trokken honderdduizenden Nederlanders, Belgen en...
08/12/21
Eurail introduceert nieuw distributieplatform voor Interrail Passen
Eurail, het bedrijf achter de Eurail en Interrail treinpassen, lanceert een nieuw distributieplatfor...
08/12/21
No Such Ventures investeert zes miljoen euro in camper deelplatform Goboony
Camper deelplatform Goboony heeft de kas goed gevuld tot bijna €10 miljoen met een nieuwe inves...
08/12/21
Nivon nieuwe eigenaar van Camping de Gronselenput in Wijlre
Al sinds 1936 is het stuk grond aan de voet van de Keutenberg in eigendom van de huidige Stichting P...
08/12/21
MarketingOost wil vrijetijdseconomie in coalitieakkoorden
Marketing Oost heeft een Visiedocument geschreven met als doel dat de vrijetijdseconomie een vaste plek krijgt in de coalitieakkoorden van alle Overijsselse gemeenten. Wat stelt deze Overijsselse DMO voor?
08/12/21
Toeristisch imago Groningen sterk verbeterd
Hoe heeft het toeristisch imago van Groningen zich de afgelopen jaren ontwikkeld? De provincie liet het uitzoeken met verrassende resultaten.
08/12/21
De nieuwe LF Waterlinieroute is genomineerd voor Fietsroute van het Jaar 2022!
De nieuwste LF-icoonroute, de LF Waterlinieroute, is genomineerd voor Fietsroute van het Jaar. De ro...
07/12/21
Enkele reistrends voor 2022
Met nog een kleine maand te gaan, klopt het jaar 2022 aan de deur. We zijn veel bezig met trends en ontwikkelingen. Een paar opvallende en ook vreemde trends zetten we alvast bij elkaar.