Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018
Ben je in het vakgebied reizen actief dan ken je de
uitgeverij Mo’media. Inderdaad, hun bekendste boeken zijn de 100% gidsen die ze
enkele jaren geleden het nieuwe merk Time to Momo gaven. Die uitgeverij
verzorgt voor de Vakantiebeurs 2018 een miniguide over de beurs.
Time to Momo is dit jaar niet te missen op de Vakantiebeurs. De uitgeverij
verzorgt het Urban Terras, waar locals vertellen over bijzondere citytrips.
Daarnaast is de uitgeverij zichtbaar met de miniguide.
"Naast onze gebruikelijke boeken maken we in samenwerking met verkeersbureaus
of stedelijke marketingorganisaties ook kleine versies van onze gidsen,
miniguides met een specifieke selectie adresjes en routes. Zo kwamen we op het
idee om voor de Vakantiebeurs ook zo´n miniguide te maken, want met een beetje
goede wil kun je de Jaarbeurs ook als bestemming zien en volg je als bezoekers
afhankelijk van je interesses ook bepaalde routes. Het idee sprak de
organisatie van de Vakantiebeurs direct aan en dus laten we nu 60.000
miniguides Vakantiebeurs drukken die bezoekers ontvangen in plaats van de
vroegere folder. Kortom; je kan niet om ons heen want ook op de Vakantiebeurs
is het dit jaar time to momo!”, meldt Sharon Dahler van de uitgeverij mo’media.
Trefwoorden: reizen, marketing
|
|
12/06/25
Noord-Holland kiest voor 4 maatregelen die de zuidwestkust van Texel beschermen tegen hoogwater, de natuur versterken en ruimte geven aan recreatie.
|
12/06/25
Als gevolg van een regionale staking, rijden op vrijdag 13 juni geen NS-treinen in grote delen van Noord- en Zuid-Nederland. Deze staking heeft mogelijk ook impact op reizigers in de rest van Nederland.
|
12/06/25
Vrijdag 6 juni arriveerden de eerste gasten voor hun vakantie op EuroParcs Enkhuizer Strand aan het IJsselmeer.
|
11/06/25
De vierde editie van BlowUp Art Den Haag, dit jaar voor het eerst in samenwerking met kunstenaarsvereniging Pulchri Studio, nadert zijn einde. Tot en met vandaag, woensdag 11 juni, is de unieke samensmelting van monumentale opblaaskunst en een hedendaagse beeldententoonstelling te bewonderen op het Lange Voorhout tijdens BlowUp Art X Pulchri Studio.
|
11/06/25
De omzet van de zakelijke dienstverlening groeide in het eerste kwartaal van 2025 met 3,0% ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. De reisbranche was met een groei van 8,8% de sterkste groeier.
|
10/06/25
Eurostar heeft voor het derde jaar op rij positieve eindejaarsresultaten en groeicijfers gemeld. Interessanter is het feit dat met de vernieuwing van de treinstellen ook nieuwe bestemmingen zijn aangekondigd in het hart van Europa.
|
10/06/25
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
|
10/06/25
Barteld de Jong uit Noordwijk is de grote winnaar van de fotowedstrijd die de stichting Kastelen, historische Buitenplaatsen & Landgoederen (sKBL) organiseerde in het kader van de Dag van het Kasteel.
|
|
19/06/25
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
|