Geplaatst op: 09-11-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Peter Wijnen aan de slag voor BestCamp

Peter Wijnen aan de slag voor BestCamp
Het in de branche bekende PR-bureau Peter Wijnen Public Relations gaat aan de slag voor BestCamp. Peter Wijnen gaat zich inzetten om het label BestCamp een grotere bekendheid te geven.


BestCamp is een marketingorganisatie van negentien kwaliteitscampings in Nederland (11), België (7) en Noord-Frankrijk (1). BestCamp ondersteunt de individuele campings bij (internet)marketing en de prijs- en productstrategie. Daarnaast is het mogelijk om via de website www.bestcamp.nl reserveringen te ontvangen. BestCamp heeft samenwerkingen lopen met diverse grote partijen zoals de ANWB, Vrijbuiter, Studio 100, Plopsaland, Telegraaf, KPN, PostNL en Metea.


De organisatie wil bekender worden bij de consument en staat ook open voor nieuwe kwaliteitscampings die bij BestCamp willen aansluiten. Peter Wijnen gaat zich daarvoor inzetten.

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, campings, samenwerkingsverbanden

||| Blogs |||

10/04/18
Beleving met een local
Beleving met een local
10/04/18 · Toerisme · Verblijfsrecreatie · Karin Veldhuizen | Lees meer
Vorige week, tijdens het Leisure & trendcongres woonde ik o.a. de workshop bij van Vincent Nijs...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
30/12/16
Beleving food ondergeschoven kindje?
Onlangs was ik gastspreker bij Foodservice Network International, een congres over de betekenis...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
01/06/16
Wat vind jij van Toeristenbelasting? Afschaffen of goed toepassen?
Op vrijdag 28 mei hielden CELTH en NRIT Media in Hoevelaken een ontbijtsessie over de toekomst van...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

25/05/18
Verzekeraar koopt landgoed en behoudt recreatieve functie
Landgoed Junne in het Overijsselse Ommen is verkocht aan verzekeraar a.s.r. maar blijft toegankelij...
17/05/18
Ook in januari en februari forse groei toerisme
De eerste twee maanden van 2018 groeide het aantal gasten in Nederlandse logiesaccommodaties met 8 ...
16/05/18
Exclusief voor leden
Buurtcamping: offline ontmoeten
Op De Buurtcamping ontmoet je elkaar zonder internet of sociale media. In de zomer van 2018 worden ...
01/05/18
Groene Koepel vernieuwt Natuurkampeerroutes
Stichting De Groene Koepel heeft haar vijf Natuurkampeerroutes vernieuwd en introduceert een nieuwe...
23/04/18
Exclusief voor leden
Nederlandse kampeerders helemaal niet zuinig
Nederlanders hebben de naam zuinig te zijn maar besteden het meeste aan een vakantieverblijf op de ...
20/04/18
Exclusief voor leden
Landal duurzaamste merk volgens Sustainable Brand Index van 2018
Via interviews met consumenten maakt het adviesbedrijf SB Insight jaarlijks de Sustainable Brand In...
17/04/18
Martin Maassen gaat leiding geven aan nieuwe RECRON-organisatie
Martin Maassen gaat als waarnemend algemeen secretaris leiding geven aan RECRON. Hij volgt daarmee ...
16/04/18
Exclusief voor leden
Vacanceselect & Selectcamp overgenomen door Vacalians
Het Franse Vacalians neemt het Nederlandse Vacanceselect & Selectcamp over. De Europese kampeer...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk