Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 16-10-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Herman van Veen heropent Giga Konijnenhol Beerze Bulten

Herman van Veen heropent Giga Konijnenhol Beerze Bulten
Vorige week is op vakantiepark de Beerze Bulten het vernieuwde Giga Konijnenhol officieel heropend. Herman van Veen overhandigde Bultje het Konijn de sleutel van zijn groots vernieuwde huis. Het Giga Konijnenhol is de indoor speeltuin van de Beerze Bulten.


Daarnaast heeft de Bultje Foundation, de stichting van Beerze Bulten die kinderen helpt die om wat voor reden dan ook ‘geen kind kunnen zijn', een cheque overhandigd van € 1.000 aan de Lot’s Foundation. Deze stichting komt op voor de rechten van kinderen en Herman van Veen is aan deze stichting verbonden.


Naast een verbouwing van het bestaande gedeelte is er aan 3 kanten een uitbreiding gerealiseerd en zijn er nieuwe speelvoorzieningen van Active Construction geplaatst met een hoogte tot 10 meter. Daarnaast bevindt zich er een nieuwe horeca, comfortabele lounge en vier innovatieve en bowlingbanen met een Braziliaans concept dat uniek is in Europa.


Giga Konijnenhol

Het Giga Konijnenhol is in 1999 officieel geopend door Prinses Margriet en sindsdien een groot begrip in de regio. Het overdekte speelparadijs met theater en horeca biedt het gehele jaar door een plaats voor kinderfeestjes, dagrecreatie, evenementen, schoolreizen, en sinterklaas- en kerstfeesten. Daarnaast is het als overdekte faciliteit een belangrijke schakel voor het vakantiepark, in combinatie met het binnen- en buitentheater waar theatershows en musicals worden opgevoerd met Bultje het Konijn.


De Beerze Bulten werd dit jaar nog uitgeroepen tot Vakantiepark van de Toekomst. Lees hier waarom de Beerze Bulten zoveel prijzen wint.

Trefwoorden: bungalowparken, campings, kampeerterreinen, indoor speeltuinen, attractieparken, overijssel

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...