Geplaatst op: 28-07-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Opbrengst Raccoon Lodge 81 naar SOS Kinderdorpen

Opbrengst Raccoon Lodge 81 naar SOS Kinderdorpen
Bedstee in de SOS Kinderdorpen Raccoon Lodge
Voor het tweede jaar op rij is SOS Kinderdorpen partner van Attractie- & Vakantiepark Slagharen. Dat betekent dat het park op 24 september gratis toegankelijk is voor donateurs op de SOS Familiedag. Bovendien wordt er dit jaar in het hoogseizoen voor het eerst een SOS Kinderdorpen-lodge verhuurd.


In de periode tussen 28 juli en 1 september 2017, zal de Raccoon Lodge nummer 81 helemaal ondergedompeld worden in SOS Kinderdorpen-stijl. Met mooie foto’s, voorleesboekjes en andere aankleding wordt het een echte SOS Kinderdorpen-lodge, waar met name families hun hart kunnen ophalen. Slagharen doneert de gehele opbrengst van de verhuur en draagt daarmee bij aan het werk van de internationale kinderontwikkelingsorganisatie.

Familievakantie voor familieliefde


Voor General Manager Wouter Dekkers vloeit de samenwerking met SOS Kinderdorpen logisch voort uit de missie van Slagharen. "Dagelijks zien we blije kinderen in ons park. Ze beleven hier een mooie dag, vaak met hun familie. Dat familiegeluk gunnen wij ieder kind, waar ook ter wereld. De donatie van de verhuuropbrengsten van de Raccoon Lodge is een manier om dat te doen. Zo hopen we samen met onze gasten een steentje bij te dragen”.


Trefwoorden: verblijfsrecreatie, attractieparken, bungalowparken, goede doelen

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

10/04/18
Beleving met een local
Beleving met een local
10/04/18 · Toerisme · Verblijfsrecreatie · Karin Veldhuizen | Lees meer
Vorige week, tijdens het Leisure & trendcongres woonde ik o.a. de workshop bij van Vincent Nijs...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
30/12/16
Beleving food ondergeschoven kindje?
Onlangs was ik gastspreker bij Foodservice Network International, een congres over de betekenis...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
01/06/16
Wat vind jij van Toeristenbelasting? Afschaffen of goed toepassen?
Op vrijdag 28 mei hielden CELTH en NRIT Media in Hoevelaken een ontbijtsessie over de toekomst van...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

25/05/18
Verzekeraar koopt landgoed en behoudt recreatieve functie
Landgoed Junne in het Overijsselse Ommen is verkocht aan verzekeraar a.s.r. maar blijft toegankelij...
17/05/18
Ook in januari en februari forse groei toerisme
De eerste twee maanden van 2018 groeide het aantal gasten in Nederlandse logiesaccommodaties met 8 ...
16/05/18
Exclusief voor leden
Buurtcamping: offline ontmoeten
Op De Buurtcamping ontmoet je elkaar zonder internet of sociale media. In de zomer van 2018 worden ...
01/05/18
Groene Koepel vernieuwt Natuurkampeerroutes
Stichting De Groene Koepel heeft haar vijf Natuurkampeerroutes vernieuwd en introduceert een nieuwe...
23/04/18
Exclusief voor leden
Nederlandse kampeerders helemaal niet zuinig
Nederlanders hebben de naam zuinig te zijn maar besteden het meeste aan een vakantieverblijf op de ...
20/04/18
Exclusief voor leden
Landal duurzaamste merk volgens Sustainable Brand Index van 2018
Via interviews met consumenten maakt het adviesbedrijf SB Insight jaarlijks de Sustainable Brand In...
17/04/18
Martin Maassen gaat leiding geven aan nieuwe RECRON-organisatie
Martin Maassen gaat als waarnemend algemeen secretaris leiding geven aan RECRON. Hij volgt daarmee ...
16/04/18
Exclusief voor leden
Vacanceselect & Selectcamp overgenomen door Vacalians
Het Franse Vacalians neemt het Nederlandse Vacanceselect & Selectcamp over. De Europese kampeer...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk