Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 29-05-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Gelderse Streken op zoek naar kleine avonturiers voor online campagne

Gelderse Streken op zoek naar kleine avonturiers voor online campagne
De campagne Gelderse Streken is op zoek naar kinderen die deze zomer in Gelderland op avontuur willen en daarbij gevolgd worden door een cameraploeg. Deze multimediale campagne, die tevens wordt ondersteund door een radiocampagne op zowel 3 landelijke als 12 regionale zenders, maakt onderdeel uit van het programma Gelderse streken.


Voor de campagne ‘Groot Gelders Avontuur’ zijn de Gelderse streken op zoek naar twee ‘grote kleine avonturiers’ die in de maand juli deze regio (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Rivierenland en Achterhoek) gaan ontdekken bij de meest supercoole attracties, spannende kastelen en uitdagende klimbossen. De avonturiers worden op de voet gevolgd door de camera, zodat heel Nederland online van hun avonturen in de Gelderse streken kan meegenieten.


De zoektocht

De zoektocht naar twee energieke, nieuwsgierige kinderen tussen zes en twaalf jaar start vandaag met een video-oproep van Jochem van Gelder. Kinderen die vol vragen zitten en deze zomer op Groot Gelders Avontuur willen, kunnen zich vanaf nu aanmelden op www.grootgeldersavontuur.nl. Ze kunnen daarbij een filmpje van zichzelf uploaden om te laten zien waarom juist zij deze zomer een van onze ‘grote kleine avonturiers’ moeten worden. In samenwerking met een castingbureau wordt een selectie van zestien kinderen gemaakt die wordt uitgenodigd voor een castingdag met Jochem van Gelder op 17 juni a.s. bij Burgers´ Zoo. Op deze dag worden de uiteindelijke twee avonturiers gecast.


Het avontuur

De twee kinderen die het Groot Gelders Avontuur aan mogen gaan, gaan in de maand juli gewapend met hun meest brandende vragen, tezamen met een cameraploeg op pad in de Gelderse streken. Zij krijgen daar bijvoorbeeld een kijkje achter de schermen in de dierentuin, mogen op safari met de boswachter en ontdekken hoe ridders hun forten en kastelen bewaakten. En natuurlijk krijgen zij antwoord op al hun vragen! Hun grootse avonturen worden vastgelegd in een videoserie die de hele zomer online is te volgen.


De campagne

Deze multimediale campagne, die tevens wordt ondersteund door een radiocampagne op zowel 3 landelijke als 12 regionale zenders, maakt onderdeel uit van het programma Gelderse streken. Gelderse streken is een gezamenlijk initiatief van de vier Gelderse Bureaus voor Toerisme: VisitVeluwe, Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen, Stichting Achterhoek Toerisme en Regionaal Bureau voor Toerisme Rivierenland.



Link: https://www.grootgeldersavontuur.nl/?cookies=accepted
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, gelderland

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...