Sundio koopt Duits jongeren reismerk
De Sundio Group heeft het Duitse merk voor jongeren-
en studentenreizen JAM! Reisen gekocht. Dit Duitse merk is in 2002 opgericht en
heeft per jaar ongeveer 40.000 boekingen.
De overname past in de expansiestrategie van Sundio. Het hoofdkantoor van JAM! is
gevestigd in de Duitse stad Hamburg. Het grootste deel van de 40.000 boekingen
gaat naar Noord-Spanje. Het merk geldt als marktleider in Duitsland voor de leeftijdsklasse
16 tot en met 25 jaar oud. De touroperator biedt niet zozeer het klassieke
pakket aan maar is helemaal gericht op feesten. De slogan is dan ook JAM!
Reisen, dein perfekter Sommer und die beste Party deines Lebens!
JAM! genereert per jaar een omzet van ongeveer 20 miljoen euro.
Trefwoorden: reizen, Spanje, jongeren, touroperator
|
|
03/06/25
Herre Dijkema stapt per 1 augustus 2025 over naar de rol van directeur van de Koninklijke NRVD.
|
03/06/25
Ter gelegenheid van Wereldfietsdag kondigt de Europese Fietsersfederatie (ECF) de uitbreiding van EuroVelo 15 – Rijnfietsroute aan tot aan de rechteroever van de Rijn, tussen Trübbach en Lustenau.
|
03/06/25
Het vijftienjarig jubileum van het park was een mooie aanleiding om de 15.000ste bezoeker extra in het zonnetje te zetten.
|
03/06/25
Recreatie Vakbeurs heeft Villa Pardoes benoemd tot officieel goede doel voor de beurseditie die zal plaatsvinden op 11, 12 en 13 november 2025.
|
03/06/25
Vandaag start het eerste nationale Horeca 2.0 onderzoek. Het onderzoek komt op een kritiek moment voor een sector die kampt met een ongekende combinatie van personeelstekorten, stijgende kosten en veranderende consumenteneisen
|
03/06/25
Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs, is benoemd tot nieuwe voorzitter van de Utrecht Talent Alliantie (UTA). Van Hooff volgt bestuursvoorzitter Hogeschool Utrecht Wilma Scholte op Reimer op.
|
02/06/25
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
|
02/06/25
Volgens onderzoek van Riksja Travel kiezen steeds meer mensen voor bestemmingen binnen 6000 km en wie verder reist, blijft langer weg.
|
|
05/06/25
Hoe draagt city- en regiomarketing bij aan brede welvaart, leefbaarheid en de binding met inwoners? ...
|
10/06/25
Een nieuwe handreiking biedt terreinbeheerders en andere partijen nieuwe inzichten en strategieën o...
|
19/06/25
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
|