Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 29-03-2017
Auteur: Marc Gerlings

Fotowedstrijd promotie Museum Arnhem en de Rijn

Fotowedstrijd promotie Museum Arnhem en de Rijn
Rijnzaal, Museum Arnhem. Foto: Marc Pluim.
Als je een unieke museumzaal hebt, met uitzicht op de Rijn, kun je die inzetten voor een fotowedstrijd. Met de wedstrijd wordt zowel het museum, Arnhem als de Rijn sterk neergezet in social media. Museum Arnhem start de zoektocht naar de mooiste foto´s van de Rijn met het uitschrijven van een fotowedstrijd #aanderijn. Aanleiding is dat door bezoekers in het museum veel foto’s worden gemaakt vanuit de Rijnzaal.

Deze foto's worden wekelijks geplaatst op social media. Museum Arnhem gaat met deze fotowedstrijd op zoek naar de meest bijzondere foto’s van de Rijn en zijn uiterwaarden. Vanaf vandaag wordt de hastag in gebruik genomen.

Rijnzaal
In de Rijnzaal komt de bezoeker oog in oog te staan met een adembenemend uitzicht over de Rijn en zijn uiterwaarden. Het raam is een kunstwerk op zichzelf. Elk moment van het jaar, ieder moment van de dag, is het uitzicht net weer even anders. De Rijnzaal werd in 1956 door architect Eschauzier aan de monumentale herensociëteit toegevoegd.

Alle foto’s van de Rijn toegestaan
Iedereen kan meedoen met zijn of haar foto van de Rijn door het onder de hashtag #aanderijn te delen via social media. Niet alleen het uitzicht vanuit Museum Arnhem is welkom. Het museum is juist ook op zoek naar onbekendere plekjes die laten zien hoe fantastisch de rivier is die door Arnhem loopt. Let op: alleen met de hashtag #aanderijn vindt Museum Arnhem de deelnemers aan de fotowedstrijd terug. Tussentijdse updates zijn te zien via de social media kanalen van Museum Arnhem.


Topics:Marketing
Trefwoorden: museum, Rijn, Arnhem, cultuur

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...