Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 14-03-2017
Auteur: Marc Gerlings

Merk Fryslân zet Amsterdams pr-bureau in

Merk Fryslân zet Amsterdams pr-bureau in
Foto: Merk Fryslan

Merk Fryslân, de regiomarketingorganisatie voor de provincie Friesland, heeft USP Marketing PR aangesteld als PR bureau voor de Nederlandse markt. Het bureau adviseert Merk Fryslân bij de ontwikkeling van PR-activiteiten voor de promotie van bestemming Friesland, de Waddeneilanden en Leeuwarden en fungeert als sparringpartner voor de campagne rond de culturele hoofdstad van Europa Leeuwarden-Fryslân 2018.


Martin Cnossen, Directeur Merk Fryslân: "Friesland is een bestemming die niet in één hokje te plaatsen valt en USP begrijpt hoe onze boodschap het beste over de bühne gebracht kan worden.”

Jeannette Spits, Strategic Director van USP Marketing PR: "Friesland is een bestemming naar ons hart. Als fans van Friesland combineren we voor dit mooie project onze persoonlijke passie met een professionele visie. Friesland is een provincie die klaar is om ontdekt te worden door de Nederlandse vakantieganger; met de aanloop naar Culturele Hoofdstad als spreekwoordelijke kers op de taart. Het positioneren van Friesland als een must visit bestemming vergt een continue en consistente PR-aanpak, waar we vol enthousiasme mee aan de slag gaan.”

Trefwoorden: toerisme, Friesland, culturele hoofdstad

CELTH



||| Nieuws |||

08/07/25
Exclusief voor leden
Slagharen lanceert voordelig Familieticket
Attractie- & Vakantiepark Slagharen introduceert een nieuw Familieticket, speciaal ontworpen voor gezinnen die samen een dag vol avontuur willen beleven. Het ticket biedt toegang voor vier personen tegen een vast, aantrekkelijk tarief en is vanaf deze week verkrijgbaar via de website van het park.
08/07/25
Rustwat opnieuw verkozen tot leukste waterrasterras
Voor het tweede jaar op rij is Rustwat aan de Linge uitgeroepen tot ‘Het leukste terras aan het water’ in het Rivierengebied. Het terras wist opnieuw de meeste stemmen te verzamelen tijdens de jaarlijkse verkiezing van Stichting Bureau Toerisme.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Exclusief voor leden
ZooParc Overloon opent nieuw expeditiegebied Ngyuwe
ZooParc Overloon heeft vandaag het langverwachte expeditiegebied Ngyuwe geopend voor abonnementhouders. Dit nieuwe deel van het park staat volledig in het teken van Tropisch Afrika en is vanaf 11 juli toegankelijk voor alle bezoekers.
04/07/25
Nieuwe erfgoedroute-app brengt Limburgs verleden tot leven
Onder grote belangstelling is de gratis app Erfgoed Route Limburg gelanceerd. De app biedt wandelaars en fietsers een unieke manier om het erfgoed van Noord- en Midden-Limburg te beleven via audio- en videoverhalen op locatie.
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
04/07/25
Nieuwe fietsroute rond het IJsselmeer met veerverbindingen
De veerverbindingen tussen Enkhuizen, Stavoren, Urk en Medemblik zijn voortaan onderdeel van de fiets- en wandelnetwerken van Noord-Holland, Friesland en Urk. Dit maakt het eenvoudiger om recreatieve routes over het IJsselmeer te plannen.