Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 07-12-2016
Auteur: Marc Gerlings

Eerste Dutch Search Award naar Vacanceselect

Eerste Dutch Search Award naar Vacanceselect

De online campagne dit jaar van Vacanceselect is bekroond met de Dutch Search Award in de categorie travel / leisure. Deze campagne, uitgevoerd door bureau Expand Online, heeft de hoogste onderscheiding binnengehaald op het gebied van online zoekresultaten in Nederland.


De campagne van Vacanceselect, ter promotie van ruim 890 camping- en vakantieparken in Europa, werd geprezen vanwege de uitmuntende resultaten ondanks de enorme complexiteit. De reeks van promoties was namelijk meertalig, zeer groot in omvang en ook nog eens onderhevig aan het soms grillige consumentengedrag binnen het boekingsseizoen.

Mede dankzij slimme en flexibele automatiseringstechnieken lukte het bovengemiddeld goed om op het juiste moment, de juiste boodschap te tonen aan de juiste persoon. De resultaten waren zelfs zo hoog, dat deze de ingestelde limieten van AdWords benaderden.

De top 3 in de categorie travel / leisure:

· Expand Online & Vacanceselect

· Ematters & Eurocamp

· Traffic4u & TUI


De Dutch Search Awards worden overhandigd aan allerhoogst presterende search-agencies en professionals. De uitreiking van deze awards vond dit jaar voor het eerst plaats. Meer informatie over de awards: www.dutchsearchawards.nl

Trefwoorden: zoeken, search, online marketing, campagne

CELTH



||| Nieuws |||

15/07/25
Laadnetwerk voor elektrische vliegtuigen naar Lelystad
Duurzame luchtvaartstartup NRG2fly heeft een investering opgehaald voor de uitrol van een laadnetwer...
15/07/25
Royal Den Haag viert de vrijheid
Het is inmiddels een traditie. Den Haag viert Royal September. Dit jaar kleurt de hofstad in de aanloop naar Prinsjesdag feestelijk oranje. Deze 10-daagse staat in het teken van vrijheid.
15/07/25
Vernieuwde fietsroute 'Duits Lijntje' laat je de historie van een Europese spoorlijn beleven
Fietsers kunnen vanaf 14 juli de rijke geschiedenis van de bijzondere spoorlijn het 'Duits Lijntje' ervaren via een nieuwe themaroute.
15/07/25
Sal weer in winteraanbod Corendon
Touroperator Corendon voegt het Kaapverdische eiland Sal weer toe aan het winteraanbod. Vanaf november 2025 vliegen reizigers drie keer per week (dinsdag, donderdag en zaterdag) met Corendon Dutch Airlines vanaf Amsterdam naar Sal.
15/07/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs stroomlijnt registratie tot leadgeneratie
Koninklijke Jaarbeurs bundelt haar krachten met het internationale eventmanagementplatform Visit by GES. Met deze stap brengt de Utrechtse evenementenorganisatie al haar registratie, ticketing, matchmaking en leadgeneratie onder in één centraal platform.
15/07/25
Prognose zomer 2025: toeristisch bezoek stijgt in regio's Veluwe, Arnhem en Rijk van Nijmegen
De zomer van 2025 brengt groei voor de regio’s Veluwe, Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Dat blijkt uit de nieuwste prognose van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen.
14/07/25
Frieslands museumnacht 2025 'Als sterren vallen'
Op zaterdag 27 september 2025 beleeft Friesland de vierde editie van Museumnacht FRL. Het thema is 'Als sterren vallen'. Dit is de enige provinciebrede museumnacht in Nederland.
14/07/25
Groene Hart Visie: Recreatie is geen bedreiging, maar een kans – mits goed georganiseerd
Het Groene Hart staat op scherp. In de nieuwste editie van het digitale magazine Groene Hart Visie wordt duidelijk dat recreatie in dit kwetsbare landschap niet alleen spanning oproept, maar ook richting kan geven.