Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 04-11-2016
Auteur: Marc Gerlings

DOMunder ontvangt 100.000 bezoekers

DOMunder ontvangt 100.000 bezoekers

Op donderdag 3 november 2016 heeft DOMunder in Utrecht haar 100.000ste bezoeker ontvangen sinds de opening in juni 2014. Mevrouw Riet Giesen, geboren in Utrecht en wonend in Rotterdam, werd verrast door directeur Bas Pickkers met een bloemetje en een speciaal door Banketbakkerij Theo Blom gemaakte cadeautaart. "Ik ben hier nu voor de vierde keer en elke keer ontdek ik wat nieuws. En als ik vrienden uit het buitenland heb, gaan we naar Utrecht en neem ik ze mee naar DOMunder.”


75 vrijwilligers
De bezoekers van DOMunder worden altijd door vrijwilligers begeleid tijdens de ondergrondse ontdekkingstocht. De enthousiaste groep van 75 vrijwilligers is dan ook trots. "Iedere vrijwilliger heeft zijn eigen motivatie om mee te doen en daar is ook ruimte voor binnen de organisatie. Ik kan bijvoorbeeld mijn werkervaring inzetten om een positieve bijdrage aan cultuur en toerisme in Utrecht te leveren. Jongeren kunnen veel leren en bouwen zo aan hun CV,”zegt vrijwilliger Arjen Gerritsen die de ontdekkingstocht van mevrouw Giesen begeleidde.

Trefwoorden: attractie, Utrecht, citymarketing

CELTH



||| Nieuws |||

02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Minder Nederlanders deze zomer op vakantie
Volgens de meest recente ANWB Vakantiemonitor kiest een kleiner percentage van de Nederlanders – 57% vergeleken met 73% vorig jaar – ervoor om in juli en augustus op vakantie te gaan. Deze verschuiving kenmerkt zich door een duidelijke voorkeur voor dichterbij huis. Vakanties binnen Europa en in eigen land winnen terrein, wat resulteert in de auto als meest gekozen vervoermiddel.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk in ontwikkeling
De bestaande fietsroute vanuit Westland naar het centrum van Delft wordt ontwikkeld tot metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
30/06/25
Exclusief voor leden
RCN wordt verkocht aan Blackstone
RCN Vakantieparken wordt verkocht aan Exodus Bidco B.V., een SPV die indirect wordt gecontroleerd door fondsen gelieerd aan Blackstone. Partijen hebben aan de ACM toestemming gevraagd voor de overname