Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-11-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Wie wint de Marketing Innovatie Award?

Wie wint de Marketing Innovatie Award?
Walibi, Expedia en de Zonnebloem zijn genomineerd voor de eerste Marketing Innovatie Award die aanstaande maandag op de nieuwe beurs Welcome in Gorinchem wordt uitgereikt. Deze Award is een initiatief van Pleisureworld. Het bedrijf dat het beste in staat is om de verbinding met de consument te leggen door een optimale combinatie van off-online mediamiddelen wint de prijs.


Jurylid Susanne Giesbers (Pleisureworld): "Van website tot blog en van radioreclame tot viral en van billboard tot kortingscoupon… Er zijn tegenwoordig zoveel marketingtools beschikbaar maar wie is in staat het hele palet aan middelen optimaal in te zetten voor een groter klantenbereik en een hogere conversie? De drie genomineerden voor de Marketing Innovatie Award laten zien dat ze creatief zijn en met een duidelijke visie doelgericht hun doelgroep weten te bereiken.”


Genomineerden

De 3 nominaties (in willekeurige volgorde) gaan naar:


- Walibi met de campagne #hardgaan

- Expedia met blogger Daisy

- De Zonnebloem met de campagne "Er kan zoveel meer”


Uitreiking

De uitreiking van de Marketing Innovatie Award vindt plaats om 17.00 uur in het Pleisureworld Paviljoen tijdens hospitality vakbeurs Welcome op maandag 23 november 2015. De uitreiking is gratis toegankelijk ná registratie op de website van Welcome.


Jury

De vakjury van de Marketing Innovatie Award bestaat uit Martin van Kranenburg (Onlinebeinvloeden.nl), Patrick Mulder (Verkeersbureaus.info), Ruud Steenhuisen (Duitsland expert) en Susanne Giesbers (Pleisureworld).


Over Welcome

Welcome is een nieuwe beurs en brengt de oude beurzen Horeca & Food Inspiratie en Recreatie Vakbeurs in Evenementenhal Gorinchem samen. Aanleiding van de samenvoeging zijn de vele raakvlakken die tussen ondernemers in zowel horeca & food, als recreatie aanwezig zijn. De beurs vindt plaats op 23, 24 en 25 november 2015.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, innovatie, awards

CELTH



||| Nieuws |||

14/07/25
Frieslands museumnacht 2025 'Als sterren vallen'
Op zaterdag 27 september 2025 beleeft Friesland de vierde editie van Museumnacht FRL. Het thema is 'Als sterren vallen'. Dit is de enige provinciebrede museumnacht in Nederland.
14/07/25
Groene Hart Visie: Recreatie is geen bedreiging, maar een kans – mits goed georganiseerd
Het Groene Hart staat op scherp. In de nieuwste editie van het digitale magazine Groene Hart Visie wordt duidelijk dat recreatie in dit kwetsbare landschap niet alleen spanning oproept, maar ook richting kan geven.
14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.
14/07/25
850 vrijwilligers klaar voor wandelaars Vierdaagse
Opnieuw staan ruim 850 vrijwilligers van het Rode Kruis klaar om wandelaars te helpen op de 107de Nijmeegse 4Daagse. Bijna 400 blaarbehandelaars zullen de komende dagen duizenden blaarbehandelingen uitvoeren, met maar één doel: zorgen dat zoveel mogelijk wandelaars de finish halen.
11/07/25
De fuik van nepadvertenties voor vakanties
Cybercriminelen zetten online advertenties in om vakantiegangers op te lichten. Mensen die dit niet op tijd door hebben, lopen het risico om aan oplichters allerlei persoonlijke informatie of creditcardgegevens prijs te geven. Daarom is het belangrijk dat mensen altijd eerst de officiële contactinformatie van reisorganisaties checken voordat ze contact opnemen.
11/07/25
Bosbranden en hitte in zuidelijk Europa
Het Rode Kruis waarschuwt vakantiegangers die dit weekend naar zuidelijk Europa trekken. De hulporganisatie roept mensen op om goed voorbereid met vakantie te gaan. Met flinke bosbranden en zeer hoge temperaturen in Frankrijk, Spanje, Griekenland en Turkije ligt een noodsituatie deze zomer op de loer.
10/07/25
Exclusief voor leden
Madurodam opent grootste attractie ooit: De Windjager
Madurodam in Den Haag heeft vandaag haar nieuwste en grootste overdekte attractie geopend: De Windjager. Deze innovatieve dark ride laat bezoekers op meeslepende wijze ervaren hoe Nederland al eeuwenlang de kracht van de wind benut.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.