Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-10-2015
Auteur: Marc Gerlings

Eerste celebrity in Emirates commercial is Aniston (met commercial)

Eerste celebrity in Emirates commercial is Aniston (met commercial)

Emirates onthulde haar tv-commercial met Hollywood actrice, regisseur en producent Jennifer Aniston. Dit is de eerste keer dat Emirates samenwerkt met deze internationale ster in een wereldwijde digitale en tv-campagne. Werkt de humoristische aanpak?


De commercial opent met Aniston die op zoek is naar de onboard douche en lounge, maar ze wordt bespot en belachelijk gemaakt door het cabinepersoneel. Dit blijkt een nachtmerrie te zijn als ze wakker wordt in haar eigen Private Suite in de Emirates First Class Cabin waarna ze kennis maakt met de iconische A380 Shower Spa en Onboard Lounge.


Werkt humor?
Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communication, Marketing & Brand bij Emirates: "In tegenstelling tot de gebruikelijke advertenties binnen de luchtvaartindustrie hebben wij gekozen voor een humoristische benadering om onze producten aan boord te laten zien. We konden niemand bedenken die beter geschikt zou zijn voor deze rol dan Jennifer Ansiton en schreven het script met haar in het achterhoofd. Haar professionaliteit en komisch talent kwamen naar voren op de set en we zijn enorm blij met de uitkomst.”


Samenwerking
De commercial werd geregisseerd door de reclamecampagne veteraan en Bryan Buckley, die wordt geprezen om zijn vele Super Bowl advertenties. RKCR/Y&R London ontwikkelde het concept en het script was een samenwerking tussen het bureau uit Londen, Buckley en het eigen reclameteam van Emirates.


De wereldwijde digitale en tv-campagne zal beginnen in de Verenigde Staten en de Verenigde Arabische Emiraten voordat het vertoond zal worden in andere landen waar Emirates significant aanwezig is. De reclame kan nu al bekeken worden op de website van Emirates en hetYouTube kanaal van Emirates.


Commercial Aniston aan boord Emirates


Word lid en krijg onbeperkt toegang tot alle NRIT artikelen.

Trefwoorden: vliegen, marketing, Emirates, humor, communicatie, Aniston

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...