Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-10-2015
Auteur: Marc Gerlings

Eerste celebrity in Emirates commercial is Aniston (met commercial)

Eerste celebrity in Emirates commercial is Aniston (met commercial)

Emirates onthulde haar tv-commercial met Hollywood actrice, regisseur en producent Jennifer Aniston. Dit is de eerste keer dat Emirates samenwerkt met deze internationale ster in een wereldwijde digitale en tv-campagne. Werkt de humoristische aanpak?


De commercial opent met Aniston die op zoek is naar de onboard douche en lounge, maar ze wordt bespot en belachelijk gemaakt door het cabinepersoneel. Dit blijkt een nachtmerrie te zijn als ze wakker wordt in haar eigen Private Suite in de Emirates First Class Cabin waarna ze kennis maakt met de iconische A380 Shower Spa en Onboard Lounge.


Werkt humor?
Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communication, Marketing & Brand bij Emirates: "In tegenstelling tot de gebruikelijke advertenties binnen de luchtvaartindustrie hebben wij gekozen voor een humoristische benadering om onze producten aan boord te laten zien. We konden niemand bedenken die beter geschikt zou zijn voor deze rol dan Jennifer Ansiton en schreven het script met haar in het achterhoofd. Haar professionaliteit en komisch talent kwamen naar voren op de set en we zijn enorm blij met de uitkomst.”


Samenwerking
De commercial werd geregisseerd door de reclamecampagne veteraan en Bryan Buckley, die wordt geprezen om zijn vele Super Bowl advertenties. RKCR/Y&R London ontwikkelde het concept en het script was een samenwerking tussen het bureau uit Londen, Buckley en het eigen reclameteam van Emirates.


De wereldwijde digitale en tv-campagne zal beginnen in de Verenigde Staten en de Verenigde Arabische Emiraten voordat het vertoond zal worden in andere landen waar Emirates significant aanwezig is. De reclame kan nu al bekeken worden op de website van Emirates en hetYouTube kanaal van Emirates.


Commercial Aniston aan boord Emirates


Word lid en krijg onbeperkt toegang tot alle NRIT artikelen.

Trefwoorden: vliegen, marketing, Emirates, humor, communicatie, Aniston

CELTH



||| Nieuws |||

17/07/25
Exclusief voor leden
Kom je in aanmerking voor regeling Kunst Erfgoed Festival?
Organiseer je een festival, biënnale/triënnale of vergelijkbaar evenement gericht op beeldende kunst en/of erfgoed? Of wil je beeldende kunst en/of erfgoed tonen binnen een andersoortige context, zoals een pop- of theaterfestival? Misschien kom je in aanmerking voor een bijdrage Kunst Erfgoed Festival van Mondriaan Fonds.
17/07/25
easyJet boekt sterke winstgroei in derde kwartaal 2025 en blijft optimistisch over toekomst
Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft in het derde kwartaal achter de rug met meer winst, capaciteit en bezetting.
16/07/25
Ga mee op inspiratiereis naar Montpellier – beleef de Europese recreatiesector van binnenuit
Van 3 t/m 6 november 2025 organiseert HISWA-RECRON samen met France-Compagnie opnieuw een unieke inspiratiereis voor recreatieprofessionals. Inmiddels hebben 23 ondernemers en managers uit de Nederlandse recreatiesector zich aangemeld voor deze exclusieve reis. Wil jij er ook bij zijn? Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
16/07/25
Eerste podhotel van Nederland opent in hartje Den Haag
In het centrum van Den Haag is De Lola Podshotel officieel geopend, het eerste volwaardige podhotel van Nederland. Gevestigd in de voormalige Foodhallen aan de Haagsche Bluf, introduceert het hotel een innovatief slaapconcept met 80 compacte slaapunits.
16/07/25
Exclusief voor leden
Hoe gaat Nederland last minute op vakantie?
Een deel van de vakantiegangers hoopt op een last minute. Maar wat weten we eigenlijk van ze? Wat voor type vakantie boeken ze, waar vertrekken ze en hoeveel zijn ze bereid te betalen. De VakantieDiscounter dook in haar data en komt met interessante bevindingen. We zetten ze in 6 punten op een rijtje.
16/07/25
Exclusief voor leden
Dagattracties kunnen sleutelrol spelen in verduurzaming reisgedrag
Dagattracties zoals pretparken, dierentuinen en musea kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan duurzamer reisgedrag van hun bezoekers. Dat blijkt uit een onderzoek van reizigersvereniging Rover.
16/07/25
Merlin investeert 70 miljoen pond in ruimtevaartthema
Merlin Entertainment heeft op 15 juli de eerste details onthuld van het ruimtevaartthema dat wordt ontwikkeld in LEGOLAND Resorts in Florida en Californië, met onder meer indoor achtbanen.
16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.