Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 05-06-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Neckermann opent vier experience stores

Neckermann opent vier experience stores

Neckermann bouwt samen met twee van haar belangrijkste retail partners, D-reizen en VakantieXperts, een viertal winkels twee weken lang om tot experience stores van de geliefde hotel concepten SENTIDO en SunConnect. Mensen kunnen hierdoor de unieke hotel concepten al in Nederland beleven. De eerste stores gaan aanstaande zaterdag open.


Om geïnteresseerden zo goed mogelijk te informeren over wat men in de hotels & Resorts in het buitenland kan verwachten zullen er twee weken lang diverse activiteiten georganiseerd worden in deze Experience stores.


Resorts die het verschil maken

"Deze unieke hotelconcepten maken het verschil voor Neckermann”, zegt Carola Hoekstra, Managing Director van Thomas Cook Nederland. "Ons klantpanel heeft ons per doelgroep geholpen bij de invulling van deze unieke hotelconcepten met wensen zoals bijvoorbeeld flexibele ontbijttijden, eerder kunnen inchecken/later uitchecken en draadloos internet. De klant staat centraal bij de invulling van het specifieke concept. Door deze Experience stores samen met onze belangrijke Retail partners te realiseren geven wij invulling aan onze gezamenlijke Retail strategie.”


Stores op A-locaties

De Experience Stores zijn twee weken lang te vinden op A-locaties; bij D-reizen in Breda, VakantieXperts in Apeldoorn, D-reizen Coolsingel in Rotterdam en bij VakantieXperts de Groot in Vlaardingen. De teams van de VakantieXperts en D-reizen winkels zijn voorafgaand aan deze weken intensief getraind om de beleving op de juiste manier aan de klanten over te kunnen brengen. Gedurende twee weken worden er vanuit de Experience Stores diverse activiteiten georganiseerd zoals kindermiddagen, bootcamp, high wine of een stoelmassage.


Klantenavonden

Daarnaast worden in deze winkels speciale klantenavonden georganiseerd waarbij mensen van Neckermann reizen aanwezig zullen zijn om meer toelichting te kunnen geven en vragen te beantwoorden. Tijdens deze avonden zorgt zowel de winkel als Neckermann Reizen voor een unieke beleving en mooie extra’s.

De klantenavonden vinden plaats op de volgende data:

D-reizen Breda – 9 juni

VakantieXperts Apeldoorn – 10 juni

D-reizen Coolsingel Rotterdam – 16 juni

VakantieXperts de Groot (de Loper) Vlaardingen – 17 juni.


Over SENTIDO

Een SENTIDO vakantie bij Neckermann staat garant voor een verblijf in een hotel met minimaal 4 sterren, een keur aan faciliteiten, entertainment programma’s, uitstekende service en culinair genot. Prikkelen van de zintuigen met lekkere geuren, smaken uit de lokale keuken, loungebars met een fantastisch uitzicht en een massage. Heerlijk laten verwennen, vakantie is immers om te ontspannen. SENTIDO heeft eten en drinken hoog in het vaandel staan, er worden altijd verse producten gebruikt. Uiteraard wordt er rekening gehouden met speciale dieetwensen. En voor de snelle trek tussendoor liggen er de hele dag gezonde snacks en verse vruchten voor het grijpen. Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar een vakantie voor ‘lichaam en geest’ heeft SENTIDO uitstekende wellness hotels. Men kan kiezen uit een breed scala van behandelingen om te ontspannen in een schitterende omgeving.


Over SunConnect

De SunConnect Resorts van Neckermann sluiten aan bij de gemakken die we gewend zijn in het dagelijks leven. Er is in het hele hotel gratis wifi want bij SunConnect gaat het om verbonden zijn, want juist op vakantie is het leuk om belevenissen met de thuisblijvers te delen. De ConnectScout staat 24/7 klaar voor vragen en tips zowel fysiek als via twitter. Daarnaast organiseert de ConnectScout unieke en leuke activiteiten voor jong en oud. Tieners kunnen samen chillen in de TeenLounge met allerlei (digitale) activiteiten, zoals het maken van een eigen script en verfilming daarvan die gedeeld kan worden via YouTube. Via MySunConnect worden het delen van foto’s heel makkelijk, maar ook het stellen vragen aan de ConnectScout en zien welke activiteiten er te doen zijn kan via dit platform.


Over Neckermann

Neckermann maakt deel uit van één van de grootste reisconcerns ter wereld, Thomas Cook. Wereldwijd staan er 22.000 medewerkers voor haar klanten klaar om hen een onvergetelijke en zorgeloze vakantie te bezorgen. Ieder jaar kiezen meer dan een half miljoen mensen ervoor om met Neckermann Nederland te reizen.


Dit nieuwsbericht wordt u gratis aangeboden door NRIT Media Vrijetijdsplaform.
Steun onze community en krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Trefwoorden: reisbranche, touroperators, reisbureaus

CELTH



||| Nieuws |||

04/06/25
Barbara Oomen bij afscheid: praktijkgericht onderzoek belangrijk voor de regio
Barbara Oomen nam op dinsdag 3 juni afscheid als voorzitter van het College van Bestuur van HZ University of Applied Sciences. Ze deed dat met studenten, collega’s en relaties uit het werkveld in het atrium van de HZ in Vlissingen.
04/06/25
Internationaal World Leisure Congress strijkt neer in Breda
Van 25 tot en met 28 augustus is Breda het toneel van het achttiende World Leisure Congress. Dit prestigieuze, tweejaarlijkse evenement brengt zo’n vijfhonderd academici en professionals uit de vrijetijdssector samen om te praten over het thema ‘Leisure for a Better Society’.
03/06/25
Herre Dijkema vertrekt als directeur toerisme veluwe arnhem nijmegen
Herre Dijkema stapt per 1 augustus 2025 over naar de rol van directeur van de Koninklijke NRVD.
03/06/25
Oostenrijk en Liechtenstein in EuroVelo 15
Ter gelegenheid van Wereldfietsdag kondigt de Europese Fietsersfederatie (ECF) de uitbreiding van EuroVelo 15 – Rijnfietsroute aan tot aan de rechteroever van de Rijn, tussen Trübbach en Lustenau.
03/06/25
Klimrijk Brabant verwelkomt 15.000ste bezoeker tijdens jubileumjaar
Het vijftienjarig jubileum van het park was een mooie aanleiding om de 15.000ste bezoeker extra in het zonnetje te zetten.
03/06/25
Recreatie Vakbeurs kiest Villa Pardoes als goede doel voor 2025-editie
Recreatie Vakbeurs heeft Villa Pardoes benoemd tot officieel goede doel voor de beurseditie die zal plaatsvinden op 11, 12 en 13 november 2025.
03/06/25
Collectief van toonaangevende horecapartners lanceert cruciaal onderzoek naar digitale toekomstbestendigheid sector
Vandaag start het eerste nationale Horeca 2.0 onderzoek. Het onderzoek komt op een kritiek moment voor een sector die kampt met een ongekende combinatie van personeelstekorten, stijgende kosten en veranderende consumenteneisen
03/06/25
Van Hooff voorzitter Talent Alliantie
Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs, is benoemd tot nieuwe voorzitter van de Utrecht Talent Alliantie (UTA). Van Hooff volgt bestuursvoorzitter Hogeschool Utrecht Wilma Scholte op Reimer op.

||| Agenda |||

05/06/25
05/06/25 t/m 05-06-25: Nationaal Congres Citymarketing
Hoe draagt city- en regiomarketing bij aan brede welvaart, leefbaarheid en de binding met inwoners? ...
10/06/25
10/06/25 t/m 10-06-25: Online sessie: Handreiking ‘Gedragsstrategie honden aanlijnen’?
Een nieuwe handreiking biedt terreinbeheerders en andere partijen nieuwe inzichten en strategieën o...
19/06/25
19/06/25 t/m 19-06-25: Online kennisevent: Ruimte voor recreatie, maar hoe dan?
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...