Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 02-03-2015
Auteur: Suzan Lindhout
NHTV

Training Experience Design

Training Experience Design

NHTV organiseert op 25, 26 en 27 maart een training in Experience Design. Deze training is ontwikkeld door Niels Jensen, een Kaos Pilot uit Denemarken. Na succesvolle edities in Denemarken brengt de NHTV deze training voor het eerst naar Nederland.


De training gaat over Experience Design en Imagineering. Tijdens deze unieke 3-daagse cursus leert u, aan de hand van betekenisvolle en krachtige ervaringen, uw concurrentiepositie te verstevigen. De training is uniek want gaat het niet alleen óver experience design, de totale training IS een ware experience! Alle elementen zijn tot in de details op een creatieve en professionele manier uitgevoerd. Van locatie tot catering, tot aankleding.


Imagineering Methodology and Experience Design Toolbox

Deze 3-daagse cursus is een verdiepende interdisciplinaire duik in een praktische en belevingsvolle ontdekkings- en studiereis op het gebied van experience design, co-creatie en innovatie. Het fundament van de cursus is het toepassen van de unieke Imagineering Methodology and Experience Design Toolbox van NHTV op echte praktijkproblemen die ingebracht zijn door de deelnemers zelf.


Vragen die worden behandeld zijn bijvoorbeeld:

- Hoe gaat u om met nieuwe eisen van klanten op het gebied van transparantie, authenticiteit en betrouwbaarheid?

- Hoe beweegt u zich in het nieuwe marketinglandschap?

- Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten betrokken worden bij het co-creëren van uw toekomstige aanbod?


NHTV Imagineering Methodology

De belevingseconomie is een feit en heeft invloed op alle sectoren en industrieën. Wat het bedrijfsleven betreft, volstaat het niet langer om de beste binnen je gebied te zijn, omdat bedrijven afhankelijk zijn van langere termijn loyaliteit van hun klanten. De Imagineering Methodology die door NHTV Breda ontwikkeld is, leert ons door middel van eenvoudige toolbox-stappen hoe we een voorsprong kunnen veroveren met een aanbod van unieke en uitgesproken belevingen.


Leerdoelen

Innovatie – leer hoe u het eenvoudige 5-stappen Imagineering Experience Innovation model kunt toepassen en uw eigen unieke en holistische ‘customer experiences’ kunt bedenken

Co-creatie – leer hoe u uw doelgroepen kunt betrekken bij het co-creëren van hun eigen persoonlijke ‘customer experiences’

Authenticiteit – leer hoe u de innerlijke waardekern van uw organisatie kunt bereiken en deze kunt gebruiken om uniek en authentiek concurrerend vermogen te bewerkstelligen

Business – leer hoe u het ‘experience perspective’ kunt toepassen en hiermee nieuwe winstgevende kansen schept op strategisch bedrijfsniveau

Echte belevenissen – leer hoe u ‘high-touch’ belevenissen kunt bedenken en regisseren waarmee u uitdrukking geeft aan wat het belangrijkste is voor uw bedrijf en voor de relatie met uw klanten – en leer hoe u deze belevenissen kunt gebruiken om strategische waarde tot stand te brengen.


Praktische informatie

Data: 25, 26 & 27 maart 2015

Locatie: NHTV Breda – een unieke nog aan te kondigen locatie!

Tijd: Alle dagen van 9.00 tot 18.00 uur

Taal: Engels (primair), gebruik van Nederlands zal afgestemd worden met de internationale deelnemers

Deelnamekosten: de deelnamekosten voor deze cursus zijn € 1.800,-. Twee deelnemers van hetzelfde bedrijf samen betalen € 3.200,-.

Afronding: NHTV Certificate

Inschrijven / vragen: Voor vragen en wervings- of inschrijvingsformulier kunt u contact opnemen met Suzan Lindhout via lindhout.s(at)nhtv.nl of +31 6 23 89 33 11.

Link: http://www.nhtv.nl/masters-cursussen/masters-cursussen/cursussen/experience-design-course.html
Topics:CELTH

CELTH



||| Nieuws |||

03/06/25
Herre Dijkema vertrekt als directeur toerisme veluwe arnhem nijmegen
Herre Dijkema stapt per 1 augustus 2025 over naar de rol van directeur van de Koninklijke NRVD.
03/06/25
Oostenrijk en Liechtenstein in EuroVelo 15
Ter gelegenheid van Wereldfietsdag kondigt de Europese Fietsersfederatie (ECF) de uitbreiding van EuroVelo 15 – Rijnfietsroute aan tot aan de rechteroever van de Rijn, tussen Trübbach en Lustenau.
03/06/25
Klimrijk Brabant verwelkomt 15.000ste bezoeker tijdens jubileumjaar
Het vijftienjarig jubileum van het park was een mooie aanleiding om de 15.000ste bezoeker extra in het zonnetje te zetten.
03/06/25
Recreatie Vakbeurs kiest Villa Pardoes als goede doel voor 2025-editie
Recreatie Vakbeurs heeft Villa Pardoes benoemd tot officieel goede doel voor de beurseditie die zal plaatsvinden op 11, 12 en 13 november 2025.
03/06/25
Collectief van toonaangevende horecapartners lanceert cruciaal onderzoek naar digitale toekomstbestendigheid sector
Vandaag start het eerste nationale Horeca 2.0 onderzoek. Het onderzoek komt op een kritiek moment voor een sector die kampt met een ongekende combinatie van personeelstekorten, stijgende kosten en veranderende consumenteneisen
03/06/25
Van Hooff voorzitter Talent Alliantie
Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs, is benoemd tot nieuwe voorzitter van de Utrecht Talent Alliantie (UTA). Van Hooff volgt bestuursvoorzitter Hogeschool Utrecht Wilma Scholte op Reimer op.
02/06/25
HZ Kenniscentrum zoekt onderzoeker toerisme
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
02/06/25
Bewuster reisgedrag: 39% kiest voor dichtbij, lange verre reizen nemen toe
Volgens onderzoek van Riksja Travel kiezen steeds meer mensen voor bestemmingen binnen 6000 km en wie verder reist, blijft langer weg.

||| Agenda |||

05/06/25
05/06/25 t/m 05-06-25: Nationaal Congres Citymarketing
Hoe draagt city- en regiomarketing bij aan brede welvaart, leefbaarheid en de binding met inwoners? ...
10/06/25
10/06/25 t/m 10-06-25: Online sessie: Handreiking ‘Gedragsstrategie honden aanlijnen’?
Een nieuwe handreiking biedt terreinbeheerders en andere partijen nieuwe inzichten en strategieën o...
19/06/25
19/06/25 t/m 19-06-25: Online kennisevent: Ruimte voor recreatie, maar hoe dan?
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...