Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 08-09-2014

Terug van vakantie? Scherp aan het werk

Terug van vakantie? Scherp aan het werk

De zomer is voorbij en je gaat weer aan het werk. Geef jezelf de beste vakinformatie cadeau. Volg dagelijks nritmedia.nl via het gunstige proefabonnement. Dat kost maar 50 eurocent per dag.

Extra service update om 17:00
Naast alle berichten en de wekelijkse email nieuwsbrief is er voor de lezers de extra service gestart van een update van nieuws iedere dag om 17:00. Hierin staan berichten die op nritmedia.nl zijn gepubliceerd maar ook korter nieuws dat net niet de site heeft gehaald. Alles over leisure en reizen vind je op nritmedia.nl.

Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform

Word lid van de grootste kenniscommunity op het gebied van leisure, toerisme en hospitality voor slechts € 0,50 per dag.

De voordelen:

• Dagelijks veel nieuws en diepgravende artikelen

• Handige wekelijks nieuwsbrief met belangrijkste nieuws en artikelen

• Onbeperkt toegang tot de hele kennisbank
• Stopt automatisch na 90 dagen

NRIT Media Vrijetijdsplatform
NRITmedia.nl is hét kennisplatform voor professionals in leisure, toerisme en hospitality. Op dit platform werken de redacties samen van de tijdschriften Recreatie & Toerisme, NRIT Magazine, Vrijetijdsstudies en de digitale uitgave NRIT Actueel. Alle artikelen die in de tijdschriften verschijnen vindt u ook op deze site. Dit wordt aangevuld met blogs uit het werkveld, een vakagenda, cases, een academie, een bedrijvengids en kengetallen.

Proeflidmaatschap
Profiteer 90 dagen lang voor slechts 45 euro exclusief BTW voor onbeperkte en volledige toegang tot duizenden artikelen en nieuwsberichten op uw vakgebied. Bovendien ontvangt u een handige wekelijkse nieuwsbrief met het belangrijkste nieuws. Uw proeflidmaatschap stopt automatisch na die periode.

Schrijf je nu in


Of je neemt meteen een jaarabonnement:

Schrijf nu in op een jaarabonnement

Trefwoorden: NRIT, proeflidmaatschap, jaarabonnement

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH




    ||| Nieuws |||

    06/08/25
    Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
    In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
    06/08/25
    Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
    Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
    05/08/25
    Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
    Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
    05/08/25
    Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
    Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.
    05/08/25
    CampSolutions neemt Tent2 over en versterkt positie in glampingmarkt
    CampSolutions heeft Tent2 overgenomen, een specialist in innovatieve tentoplossingen. Met deze strategische stap verstevigt CampSolutions haar positie als marktleider in hoogwaardige en duurzame outdoor accommodaties, zowel in Nederland als internationaal.
    05/08/25
    Tienduizend hotels starten massaclaim tegen Booking.com
    Meer dan tienduizend hotels uit 25 Europese landen hebben zich verenigd in een massaclaim tegen hotelplatform Booking.com. De actie is geïnitieerd door Hotrec, de Europese koepelorganisatie voor de horeca, en wordt gesteund door onder andere Koninklijke Horeca Nederland (KHN).
    05/08/25
    Schiphol blijft koploper in Nederland en tweede in EU
    In het tweede kwartaal van 2025 reisden bijna 21 miljoen luchtvaartpassagiers van en naar de vijf nationale luchthavens in Nederland. Dat is een stijging van 3,1 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2024, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
    05/08/25
    Efteling Grand Hotel opent: een nieuwe standaard in gastbeleving
    Met de opening van het Efteling Grand Hotel zet de Efteling een grote stap richting haar ambitie om uit te groeien tot een internationale en meerdaagse bestemming. Het hotel, gelegen binnen de parkgrenzen, biedt een ongeëvenaarde combinatie van luxe, beleving en comfort.

    ||| Agenda |||

    27/08/25
    27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
    Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
    03/09/25 t/m 07-09-25
    03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
    In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
    11/09/25
    11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
    Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
    22/09/25
    22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
    De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
    01/10/25
    01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
    Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...