Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 03-07-2014
Auteur: Marc Gerlings

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?
Hoe zorg je voor optimale destinatiemarketing? Communicatie naar potentiële gasten en relaties speelt een hoofdrol. Bij Destinatiemarketing 2015 op 19 augustus 2014 worden de jongste ontwikkelingen op het gebied van communicatie onthuld. Als lezer van Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl maak je kans op gratis deelname.

Hoe kunt u destinatiemarketing vertalen van de plannen aan de keukentafel tot mobiele toepassingen? Roger Davids, directeur van BASIS Communicatie, heeft de afgelopen jaren voor meer dan 20 steden, regio's en landen de marktbewerking verzorgd. Hij toont een aantal voorbeelden uit de praktijk hoe destinaties 'de strijd aan de keukentafel' kunnen winnen, dankzij de effectieve inzet van direct marketing en mobiele toepassingen zoals voor tablets en smartphone. Hij presenteert de integratie van multimedia toepassingen.

Vouchers in toerisme
Toeristische destinaties werken graag met kortingsacties en samenwerkingsverbanden van ondernemers. Hoe kun je dat optimaliseren. Voorbeelden uit de wereld van de retail brengen dat tot leven. Astrid Tan, directeur van TN VoordeelVouchers werkt voor bekende A-merken, zoals Albert Heijn, Kruidvat en L'Oreal. Zij laat u zien hoe destinaties dankzij winkelpromoties veel publiciteit en aandacht genereren voor hun land, stad of streek.

Maak kans op GRATIS deelname
Lezers van vakblad Recreatie & Toerisme en het digitale kanaal nritmedia.nl maken kans op gratis deelname aan dit congres. Wij kunnen 10 entreebewijzen weggeven. U kunt zich inschrijven via deze link. Vul in het extra veld ‘opmerking’ bij de inschrijving de code ‘Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl’. De 10 ontvangen vanuit de organisatie bericht over de deelname.

Locatie: Haarlem
Wanneer: donderdag 19 augustus 2014
Van - tot: 14:30 tot 17:00
Trefwoorden: destinatiemarketing 2015, communicatie, marketing

CELTH




||| Nieuws |||

25/07/25
Exclusief voor leden
Bestedingen bij fastservicerestaurants onder druk
Consumenten geven structureel minder geld uit bij zogenaamde fastservicerestaurants omdat ze die te duur vinden. Een trendbreuk.
25/07/25
Exclusief voor leden
Nieuwe subsidieregeling voor toegankelijke recreatie in Drenthe
De provincie Drenthe heeft een nieuwe subsidieregeling geopend voor mkb-ondernemers in de recreatie- en toerismesector. Met deze regeling wil de provincie bijdragen aan een inclusieve en toegankelijke omgeving.
25/07/25
Exclusief voor leden
Vakantieboekingen trekken aan
Na een wat teleurstellend voorjaar trekken de laatste twee maanden de vakantieboekingen aan. In mei met +6% en in juni met +5%. In juni viel vooral de populariteit van Denemarken en Griekenland op.
24/07/25
Aantal bewoners op vakantieparken stijgt
Het aantal mensen dat officieel woont op een vakantiepark is de afgelopen jaren flink gestegen. Volgens het CBS stonden op 1 april 2025 bijna 60.000 mensen ingeschreven op een vakantiepark, tegenover ruim 51.000 in 2019.
24/07/25
Exclusief voor leden
Wandelnet: Geef wandelen een volwaardige plek in het omgevingsbeleid
Met de invoering van de Omgevingswet is er een nieuw beleidskader ontstaan voor de inrichting van de leefomgeving. Wandelnet grijpt deze kans aan om het belang van wandelen te benadrukken. In de brochure ‘Wandelkwaliteit in het omgevingsbeleid’ laat Wandelnet zien hoe wandelen een structurele plek kan krijgen in gemeentelijke visies, plannen en regelgeving.
24/07/25
Nieuw model brengt recreatiebehoefte in kaart
Een nieuw recreatiebehoeftemodel laat zien waar de grootste behoefte is aan recreatieruimte. Het model combineert data over bevolkingsgroei, reisbereidheid en bestaande voorzieningen om knelpunten én kansen voor recreatie in beeld te brengen.
24/07/25
Meer publiek, maar rode cijfers: poppodia onder financiële druk
Ondanks een groeiend aantal bezoekers en optredens in 2024, kampen Nederlandse poppodia met toenemende financiële problemen. De kosten stijgen sneller dan de inkomsten, waardoor meer podia verlies draaien.
24/07/25
Steeds meer Nederlanders elektrisch op zomervakantie
Nederlanders kiezen deze zomer massaal voor de elektrische auto richting Zuid-Europa. Uit geanonimiseerde data van ruim 25.000 gebruikers van de Shuttel-mobiliteitspas blijkt dat laadstress plaatsmaakt voor vertrouwen in het Europese laadnetwerk.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...
31/10/25
31/10/25 t/m 31-10-25: Inspiratie-event: Wandelen als sleutel tot een vitalere
Nederland staat voor grote maatschappelijke uitdagingen op het gebied van gezondheid, leefstijl en l...