Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 03-07-2014
Auteur: Marc Gerlings

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?
Hoe zorg je voor optimale destinatiemarketing? Communicatie naar potentiële gasten en relaties speelt een hoofdrol. Bij Destinatiemarketing 2015 op 19 augustus 2014 worden de jongste ontwikkelingen op het gebied van communicatie onthuld. Als lezer van Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl maak je kans op gratis deelname.

Hoe kunt u destinatiemarketing vertalen van de plannen aan de keukentafel tot mobiele toepassingen? Roger Davids, directeur van BASIS Communicatie, heeft de afgelopen jaren voor meer dan 20 steden, regio's en landen de marktbewerking verzorgd. Hij toont een aantal voorbeelden uit de praktijk hoe destinaties 'de strijd aan de keukentafel' kunnen winnen, dankzij de effectieve inzet van direct marketing en mobiele toepassingen zoals voor tablets en smartphone. Hij presenteert de integratie van multimedia toepassingen.

Vouchers in toerisme
Toeristische destinaties werken graag met kortingsacties en samenwerkingsverbanden van ondernemers. Hoe kun je dat optimaliseren. Voorbeelden uit de wereld van de retail brengen dat tot leven. Astrid Tan, directeur van TN VoordeelVouchers werkt voor bekende A-merken, zoals Albert Heijn, Kruidvat en L'Oreal. Zij laat u zien hoe destinaties dankzij winkelpromoties veel publiciteit en aandacht genereren voor hun land, stad of streek.

Maak kans op GRATIS deelname
Lezers van vakblad Recreatie & Toerisme en het digitale kanaal nritmedia.nl maken kans op gratis deelname aan dit congres. Wij kunnen 10 entreebewijzen weggeven. U kunt zich inschrijven via deze link. Vul in het extra veld ‘opmerking’ bij de inschrijving de code ‘Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl’. De 10 ontvangen vanuit de organisatie bericht over de deelname.

Locatie: Haarlem
Wanneer: donderdag 19 augustus 2014
Van - tot: 14:30 tot 17:00
Trefwoorden: destinatiemarketing 2015, communicatie, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

10/07/25
Exclusief voor leden
Madurodam opent grootste attractie ooit: De Windjager
Madurodam in Den Haag heeft vandaag haar nieuwste en grootste overdekte attractie geopend: De Windjager. Deze innovatieve dark ride laat bezoekers op meeslepende wijze ervaren hoe Nederland al eeuwenlang de kracht van de wind benut.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.
10/07/25
TopParken opent eerste indoor Funzone op Bospark Ede
TopParken heeft afgelopen zaterdag haar eerste indoor Funzone geopend op Bospark Ede. De feestelijke opening trok veel belangstelling van vakantiegasten, woningeigenaren en medewerkers. De nieuwe speelfaciliteit is niet alleen toegankelijk voor parkbezoekers, maar ook voor mensen van buitenaf.
10/07/25
Eerste Escape Tour gelanceerd in DrentheRoutes-app
Tijdens een feestelijke bijeenkomst bij Breeland Recreatie in Annen is de eerste Escape Tour in de DrentheRoutes-app officieel gelanceerd. Wethouder Richard Heling van de gemeente Aa en Hunze gaf het startsein voor deze nieuwe recreatieve belevenis: een app-gestuurde speurtocht in de buitenlucht.
10/07/25
Bezuiniging van 24 miljoen euro op nationale parken definitief van de baan
De voorgenomen bezuiniging van op de Nationale Parken in Nederland is definitief geschrapt. De bezuiniging, die in eerste instantie was opgenomen in de Voorjaarsnota, leidde tot grote zorgen bij natuurorganisaties, provincies en terreinbeheerders.
10/07/25
Exclusief voor leden
Europeanen willen sneller en beter spoorvervoer
Een ruime meerderheid van de Europeanen vindt dat het spoorvervoer tussen EU-landen dringend verbeterd moet worden. Dat blijkt uit een nieuwe peiling van Polling Europe onder ruim 5.000 inwoners van de 27 EU-lidstaten
10/07/25
Exclusief voor leden
Vrije consumptie stagneert, grote verschillen in vrijetijdssector
Nederlandse consumenten maken een pas op de plaats. Uit transactiedata van ING blijkt dat consumenten iets minder goederen en iets meer diensten kochten. Uit de vrijetijdssector komen wisselende resultaten naar voren.
10/07/25
Andere Tijden viert 25-jarig jubileum met aflevering over vrije tijd
Het geschiedenisprogramma Andere Tijden bestaat 25 jaar. Al een kwart eeuw brengt het programma bijzondere verhalen uit de recente geschiedenis, met oog voor de actualiteit, verrassende invalshoeken, onbekende feiten en unieke beelden. De eerste aflevering op 22 juli gaat over vrije tijd.