Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 21-11-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

Internationale campagne Noordwijk afgesloten op EIBTM Beurs

Internationale campagne Noordwijk afgesloten op EIBTM Beurs

Een beursstand in strandsferen, Mister Holland in zwembroek en oranje cocktails. Noordwijk Marketing presenteerde Congresbadplaats Noordwijk tijdens een Happy Hour op de EIBTM vakbeurs in Barcelona. Dit deed zij samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje, NH Leeuwenhorst en het Palace Hotel.


Nederland positioneren als congresland
De EIBTM, een internationale beurs voor de congres- en meetingindustrie, is het platform waar het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen groots op inzet om Nederland als congresland te positioneren. Noordwijk Marketing haakte daarop in met een internationale campagne waarin de congresbadplaats wordt geïntroduceerd bij 23.000 buitenlandse meetingplanners. Het Noordwijkse Happy Hour in de Holland Stand in Barcelona is onderdeel van deze campagne.


Website voor mobiele gebruikers
Tijdens het Noordwijk Happy Hour onthulde Mister Holland bovendien de nieuwe website www.noordwijk.info. Noordwijk heeft als eerste citymarketingorganisatie van Nederland een site gelanceerd waar volledig rekening gehouden wordt met de mobiele toerist en congresganger. Door de adaptieve techniek past de site zich uitstekend aan op tabletformaat en alle smartphones. Deze nieuwe adaptieve site is onderdeel van de voorbereidingen van Noordwijk voor het nieuwe congresseizoen 2014.


Best Crew
De crew van MeetmrHolland en de NBTC hebben tijdens deze beurs de EIBTM 2013 prijs voor beste crew in de wacht gesleept. 

Trefwoorden: congres, marketing, Noordwijk, NBTC, Mister Holland, Barcelona, EIBTM beurs

CELTH



||| Nieuws |||

20/06/25
Exclusief voor leden
Recreatief fietsen in de lift: ontspanning en gezondheid als belangrijkste drijfveren
Het recreatief fietsen in Nederland zit in de lift. Nederlanders maken jaarlijks in totaal 532 miljo...
19/06/25
Vrijwilligers erfgoed en natuur krijgen waardering
Onder het motto ‘Handen uit de mouwen!’ werd zaterdag in vestingstad Hellevoetsluis de Provinciale Vrijwilligersdag 2025 feestelijk geopend door gedeputeerden Anne Koning en Meindert Stolk. De jaarlijkse bijeenkomst zette de duizenden vrijwilligers in het erfgoed en groen van Zuid-Holland in het zonnetje.
19/06/25
Exclusief voor leden
BRO wordt Movares
"De naam BRO gaat verdwijnen en dat doet wel pijn", meldt de directie van BRO. "We gaan met 10 afzonderlijke bedrijven samen het nieuwe Movares vormen."
18/06/25
Tourist Info punt in Zweeler kerk
Op 20 juni vindt de officiële aftrap van het uitvoeringsplan ‘Kiemen in Drentse grond’ plaats door het openen van de Tourist Info in de Zweeler Kerk.
17/06/25
Exclusief voor leden
Pocketpark Houthavens Botanique open
Prinses Margarita opende in de Amsterdamse Houthavens het Houthavens Botanique. Dit groene pocketpark, een samenwerking van Heren2, Boomkwekerij Ebben en Erwin Stam Tuinstudio, benadrukt het belang van groenbeleving.
17/06/25
Caroline Belt wordt directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation.
Met ingang van 1 juli start Caroline Belt als directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation. Caroline neemt hiermee het stokje over van Frank van den Eijnden die in de afgelopen 15 jaar Van Gogh in Brabant op de kaart heeft gezet en Simone van der Heiden die vanaf 2022 mede de directie heeft gevoerd.
12/06/25
Exclusief voor leden
Texel krijgt betere kustbescherming
Noord-Holland kiest voor 4 maatregelen die de zuidwestkust van Texel beschermen tegen hoogwater, de natuur versterken en ruimte geven aan recreatie.
10/06/25
Exclusief voor leden
Elektrisch op pad bij Fletcher Hotels: Opel Rocks beschikbaar voor gasten
Fletcher Hotels biedt gasten vanaf deze zomer een nieuwe, duurzame manier om de omgeving te verkennen: de elektrische Opel Rocks. In samenwerking met Opel en mobiliteitspartner SURE Mobility worden 140 van deze compacte stadsauto’s ingezet bij hotels in toeristische regio’s.