Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 07-10-2013
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Wie wint de Pleisureworld Award 2013?

Wie wint de Pleisureworld Award 2013?
Pleisureworld reikt dit jaar voor de 10de keer de Pleisureworld Award uit. Met deze prijs wil de organisatie productinnovatie in de sector stimuleren.

Aanmoedigingsprijs
In 2004 was Berg Toys met de Balanz Bike de eerste winnaar van de Pleisureworld Award. Juist in economisch moeilijke tijden als nu is de consument op zoek naar nieuwe, innoverende ervaringen en met de Pleisureworld Award wil Pleisureworld dan ook die ondernemers die zich sterk maken voor innovatie een hart onder de riem steken. Door middel van de Pleisureworld Award wordt deze ondernemers een platform geboden om hun noviteiten onder de aandacht te brengen. De winnende innovatie ontvangt dan ook een aanmoedingsprijs van €1.000,- en komt onder de aandacht van de landelijke vakpers. Vorig jaar won Yalp met haar FONO de Pleisureworld Award 2012.

Stemprocedure
Standhouders van de Recreatie Vakbeurs Hardenberg, Recreatie Vakbeurs Gorinchem en Horeca Relatiedagen Gorinchem kunnen diensten of producten voordragen voor de prijs. Bezoekers kunnen per sms hun stem uitbrengen op het in hun ogen beste nieuwe product of dienst van 2013, waaruit een top drie innovaties overblijft. Een professionele jury uit het werkveld, die de mogelijkheid heeft om een wildcard uit te delen, zal vervolgens tijdens de Nationale Netwerk Lunch op maandag 25 november 2013 in Gorinchem de uiteindelijke, definitieve winnaar van deze prestigieuze Pleisureworld Award bekend maken.  

Meer informatie over de Pleisureworld Award en de Nationale Netwerk Lunch is te vinden op: www.pleisureworld.nl/award en www.nationalenetwerklunch.nl
Trefwoorden: innovaties, prijzen

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...