Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 24-09-2013
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

ANWB opent zeven nieuwe winkels

ANWB opent zeven nieuwe winkels
Dit najaar opent de ANWB zeven nieuwe winkels. Hiermee komt het totaal aantal ANWB-winkels op 75. De ANWB streeft naar een landelijke dekking van winkels om dichtbij en goed bereikbaar te zijn voor haar leden. De nieuwe winkels komen in Hoorn, Etten-Leur, Eindhoven Woensel, Veenendaal, Uden, Goes en Oosterhout. In de meeste steden had de ANWB samen met de VVV een winkel. Deze samenwerking is eind 2012 door ANWB gestaakt.

In de nieuwe ANWB-winkel vinden mensen inspiratie en een uitgebreid assortiment om goed voorbereid, zonder zorgen en met plezier op pad te gaan. In de winkels is de routing overzichtelijk, het assortiment meer gericht op de seizoenen en is er iedere twee weken een nieuw themaplein. Leden kunnen in de ANWB-winkel ook terecht voor informatie over onze verzekeringen via een ‘swipebaar’ digitaal schap. Voor specifieke informatie van een verzekeringsadviseur kunnen klanten zich wenden tot de welbekende praatpaal in de winkel.


Dit voorjaar transformeerde de ANWB de eerste 25 bestaande ANWB-winkels naar een nieuw winkelconcept. Dit najaar worden nog eens 12 winkels omgebouwd en verhuizen de winkels in Roermond en Beverwijk naar een nieuwe locatie binnen die steden.


De ANWB speelt met het nieuwe winkelconcept in op het veranderend koopgedrag en de informatiebehoefte van ANWB-leden en consumenten. De reacties op de nieuwe winkelformule zijn positief en de resultaten overtuigend. De winkel is een eigentijds onderdeel van de mix met ANWB Online en het ANWB Contact Center.

Link: http://www.anwb.nl/werkaandewinkel
Topics:Retail
Trefwoorden: anwb, winkels

CELTH



||| Nieuws |||

16/06/25
Exclusief voor leden
PMV neemt 39 procent belang in Brussels Airport
Op 13 juni heeft PMV, de Participatiemaatschappij Vlaanderen een overeenkomst bereikt met het Canadese pensioenfonds Ontario Teachers’ Pension Plan, OTPP, om haar onrechtstreeks belang in Brussels Airport Company te verwerven.
16/06/25
ZOOmer Festival in DierenPark Amersfoort
Deze zomer, van 23 tot en met 26 juli, verandert DierenPark Amersfoort van 16.00 tot 21.00 uur in een vrolijk festivalbos voor het hele gezin. Tijdens het ZOOmer Festival kunnen bezoekers genieten van swingende muziek, entertainment en foodtrucks, allemaal te midden van de dieren.
16/06/25
Exclusief voor leden
Rijden in het buitenland? Toch wel eng
34 procent van de Nederlandse vrouwen vindt autorijden in het buitenland spannend, terwijl 82 procent van de mannen gerust achter het stuur stapt.
13/06/25
Vliegtickets en prijzen overnachtingen vakantieparken drukken inflatie
De inflatie is gedaald van 4,1 in april naar 3,3 procent in mei van dit jaar, meldt CBS. Bijzonder i...
13/06/25
ABN AMRO presenteert Bourgondische Lunchindex 2025
Nederlanders lunchen snel en efficiënt, Belgen nemen de tijd voor contact en culinaire beleving. Dat blijkt uit het nieuwe rapport van ABN AMRO, getiteld 'Lunchcultuur in de Lage Landen: kansen voor een Bourgondische lunchrevolutie'. De bank onderzocht de lunchbestedingen in Nederland en België en ziet grote verschillen die economische kansen bieden voor horeca, toerisme en grensoverschrijdende samenwerking.
13/06/25
Nederlanders besteden miljarden aan dagattracties
De afgelopen drie jaar gaven Nederlanders ruim €3,1 miljard uit aan bezoeken aan attractieparken en dierentuinen. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen van onderzoeksbureau Multiscope, gebaseerd op een enquête onder meer dan 4.100 Nederlanders.
13/06/25
Exclusief voor leden
Meer aanlegmogelijkheden voor recreatievaart in Laag-Holland
Er komen 26 zogenaamde ‘landvasten’ in de regio Laag-Holland. Dit zijn openbare aanlegsteigers. In de Purmerringvaart is onlangs de eerste geplaatst, speciaal bedoeld voor de kleine recreatievaart. Deze zogenoemde ‘landvast’ is geschikt voor sloepen, fluisterboten en in sommige gevallen ook voor kano’s en SUP’s.
13/06/25
Exclusief voor leden
Albron en Hutten gaan samen verder als Hai
Albron en Hutten hebben vandaag hun nieuwe gezamenlijke organisatienaam bekendgemaakt: Hai – Hutten Albron Impactmakers. De naam symboliseert de gelijkwaardige samenwerking tussen beide bedrijven en hun gedeelde ambitie om maatschappelijke impact te vergroten. Albron en Hutten blijven als losse merken actief in de cateringmarkt.

||| Agenda |||

19/06/25
19/06/25 t/m 19-06-25: Online kennisevent: Ruimte voor recreatie, maar hoe dan?
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...