Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-09-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

Wie wordt de winnaar van de Flevius Award 2013?

Wie wordt de winnaar van de Flevius Award 2013?
De Flevius Award

Bedrijven die het afgelopen jaar een bijzondere activiteit hebben georganiseerd, een nieuwe campagne zijn gestart waardoor Flevoland positief in het nieuws is gekomen of een nieuwe accommodatie hebben geopend, maken kans op de Flevius Award 2013. 


De Flevius Award

Deze jaarlijkse prijs wordt uitgereikt aan een onderneming, organisatie, evenement of samenwerking in de toeristisch recreatieve sector. Het doel van deze prijs is het nadrukkelijk waarderen van de sector toerisme en recreatie door ondernemingen en organisaties in deze sector te stimuleren en te motiveren in hun bedrijfsvoering en hen uit te dagen innoverende en vernieuwende producten aan Flevoland toe te voegen en/of te behouden.


Aanmelden en uitreiking
Iedereen kan tot 14 oktober het eigen bedrijf of een andere organisatie aanmelden via de website. Uit alle aanmeldingen worden 10 bedrijven geselecteerd, die door de jury op een aantal facetten worden beoordeeld. Uit deze 10 bedrijven kiest de jury 3 genomineerden, die zich tijdens de uitreiking van de Flevius Award op 21 november voor het publiek en de jury presenteren.

Link: http://www.fleviusaward.nl/flevius-award/aanmelden
Trefwoorden: awards, flevoland, evenementen

CELTH



||| Nieuws |||

30/06/25
Nieuwe fietsroute belicht Oisterwijkse leerindustrie
Met de lancering van de Leerroute Oisterwijk krijgt de rijke leerhistorie van de gemeente een nieuw podium. De 27 kilometer lange fietsroute, ontwikkeld door gemeente Oisterwijk en Brabant Partners, voert langs iconische plekken zoals de KVL-leerfabriek en de fabriek van schoenenfamilie Van Bommel.
30/06/25
Exclusief voor leden
Ruby Group opent eerste hotel in Griekenland
De Ruby Group breidt haar internationale aanwezigheid uit met de aankondiging van een nieuw hotel in Athene, Griekenland. Het wordt het eerste Griekse hotel van de keten.
30/06/25
Voyin introduceert automatische herboeking bij prijsdaling
Het Nederlandse traveltech-platform Voyin.com heeft een innovatieve functie gelanceerd: Book & Rebook. Deze technologie herboekt hotelkamers automatisch wanneer de prijs daalt na de oorspronkelijke reservering, zonder dat de gebruiker iets hoeft te doen.
27/06/25
Exclusief voor leden
Wordt Groningen de AI-stad van Nederland?
Kunstmatige intelligentie (AI) is de technologie die onze economie, veiligheid en manier van leven de komende jaren gaat bepalen. Maar op dit moment komen de belangrijkste innovaties uit de Verenigde Staten en China. Dat maakt Europa, en dus ook Nederland, te afhankelijk van anderen. In Groningen moet een AI-fabriek komen die in 2027 operationeel wordt.
27/06/25
Exclusief voor leden
Gratis handbagage in aantocht
De Europese Unie wil nieuwe regels invoeren die luchtvaartmaatschappijen verplichten om passagiers gratis een handbagagekoffer toe te staan, naast een persoonlijk item zoals een handtas of laptoptas. Luchtvaartmaatschappijen zijn niet blij.
27/06/25
Nieuwe borden markeren Van Gogh Nationaal Park langs Brabantse snelwegen
Reizigers die begin juli over de A2, A58, A50 en N65 rijden, zullen het meteen merken: de bruine Groene Woud-borden maken plaats voor nieuwe exemplaren die het Van Gogh Nationaal Park markeren. De vervanging volgt op de toekenning van de status Nationaal Park in oktober 2024.
27/06/25
DierenPark Amersfoort lanceert zomers familie-evenement
Deze zomervakantie verandert DierenPark Amersfoort in een bruisend festivalbos. Van 23 tot en met 26 juli vindt de eerste editie van het ZOOmer Festival plaats. Bezoekers kunnen genieten van livemuziek, entertainment en zomerse lekkernijen.
27/06/25
Exclusief voor leden
Hoge prijzen zetten Nederlandse kusttoerisme onder druk
De Nederlandse kust dreigt binnen- en buitenlandse toeristen kwijt te raken door oplopende prijzen. Een dagje strand kost al snel 100 euro. Dat zet de concurrentiepositie van de Nederlandse kustregio’s onder druk. De kust kan aantrekkelijk blijven als horecaondernemers inzetten op een betere prijs-kwaliteitverhouding. Dat stelt sectorspecialist Services & Leisure Sjuk Akkerman van ING.