Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 17-09-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

De tiende editie van de landelijke Nightlife Awards

De tiende editie van de landelijke Nightlife Awards
Op dinsdag 22 oktober 2012 worden voor de tiende keer de felbegeerde landelijke Nightlife Awards uitgereikt aan de populairste uitgaansgelegenheden van Nederland. Tijdens de tiende editie van het evenement is het voor het eerst ook mogelijk voor uitgaansgelegenheden in België om kans te maken op een award. 

Winnaars bepaald door stemmend publiek en onderzoek
In Nederland wordt gekozen door publiek en onderzoek van DVJ Insights. Voor België geldt dat er 40 uitgaansgelegenheden zijn genomineerd, waar uitsluitend het Belgische publiek op kan stemmen. Ook in België wordt de winnaar bepaald door publiek en onderzoek. Met een quickscan werden de bedrijven voornamelijk beoordeeld op de interne organisatie zoals personeelsbeleid, financieel beleid, de administratieve organisatie en veiligheid.

Categorieën voor kanshebbers in Nederland
Honderden uitgaansgelegenheden in Nederland zijn kanshebber om uitgeroepen te worden in verschillende categorieën. Het gaat dan om de categorieën; populairste danscafé (tot 500 personen), populairste club (500 t/m 1500 personen), populairste megaclub (vanaf 1500 personen) en populairste beachclub. 

Categorieën voor kanshebbers in België (Vlaanderen)
Ongeveer 40 uitgaansgelegenheden zijn dit jaar voor de eerste keer in België ook kanshebber om uitgeroepen te worden in de categorieën populairste club (500 t/m 1500 personen) en populairste megaclub (vanaf 1500 personen)·   

Stemmen
 Stemmen op één van de uitgaansgelegenheden kan nog tot en met 23 september om tien uur.       
Trefwoorden: uitgaansgelegenheden, prijsuitreikingen, evenementen

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...