Promotie jubilaris ToerNed op televisie
Het veertigjarige jubileum is voor ToerNed aanleiding geweest om de deelnemende dagrecreatiebedrijven te ondersteunen in hun marketing en promotie. "De ervaring leert dat men bereid is om minimaal anderhalf uur te reizen voor een leuke attractie. Uit onderzoek blijkt verder dat de consument via internet of televisie haar keuze maakt. Televisiereclame is voor de meeste dagrecreatieparken in Nederland een te kostbare aangelegenheid", aldus persvoorlichter Hans van Leeuwen. "Als ToerNed kijken wij de laatste jaren mee...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |