Geplaatst op: 08-01-2014
Auteur: Karin Veldhuizen

Campingblogger als engaging woman of the year?

Campingblogger als engaging woman of the year?

Allereerst wil ik je graag een goed en wijs 2014 toewensen. 2014 is het jaar van het paard, het paard is het edelste dier uit de Chinese dierenriem. Het paard is elegant en het paard kan de mens beroemd maken en vrijheid geven. Het gaat vast een heel mooi jaar worden!


Wat ga jij dit jaar anders doen? Waarin ga jij je dit jaar verder bekwamen? Ik heb grootse plannen; ik zou heel graag de winnaar worden van: engaging woman of the year. Jij kan me daarbij helpen, zou je dat willen doen?


Een paar weken geleden werd ik door meerdere mensen genomineerd, op zich was dat al meer dan genoeg voor een vreugdesprong, dat kan je je vast wel voorstellen. Maar nu ik eenmaal op die lijst sta, en ik niet alleen de eer maar ook de prijs dolgraag zou willen winnen, wil ik jullie toch graag om hulp vragen.


Je kan jou stem aan mij geven door hier jou naam, mailadres en motivatie waarom je voor mij kiest in te vullen. Ik begrijp dat ik wel wat van je vraag, vooral door een mitivatie in te vullen. Want waarom vind je dat ik "engaging woman of the year” zou moeten worden, waarom zou ik die eer verdienen?


Het zou mij enorm helpen om nog verder mij te bekwamen in de digitale marketing. Een opleiding hierin is immers de hoofdprijs! We waren in 1994 een van de eerste campings die zijn eigen website kreeg; Ik zat bij de eerste lichting Linkedin training; ik zat ook bij de eerste lichting van Academy Noord en ik loop alweer jaren bij Social Media Club (SMC) in Noord Nederland. Eerst in Leeuwarden, maar toen die "dood” ging kwam er gelukkig eentje in Apeldoorn. En natuurlijk ga ik ook naar de SMC in Groningen.


Ik geniet van al die avondjes kennis opsnuiven, ze inspireren me en heel vaak zie je dan vervolgens weer een blogje dat ik erover schrijf. De vers opgedane kennis delen is minsten even plezierig voor mij. Bovendien helpt het me om de net opgedane kennis te laten beklijven. Alle contacten uit Linkedin heb ik in het wild een hand gegeven, alle volgers op twitter ken ik lang niet allemaal uit het wild maar in de loop der tijd heb ik toch al menigeen in het wild ontvangen of gesproken! Ik voel me betrokken bij hun wel een wee, en probeer altijd daar waar kan, mensen te helpen, te stimuleren of te laten lachen. ik ben gemiddeld 20 uur in de week zelf bezig met alle online kanalen, over de 7 dagen heen verspreid. Ik doe het met heel veel plezier, online is voor mij als een verlengkabel van de ontmoetingen in het wild.


De lijst met andere vrouwen die genomineerd zijn is mega sterk, maar jullie kennen mijn motto; Wie niet waagt blijft maagd! Alsjeblieft, zou jij me willen helpen door te stemmen op mij? Natuurlijk houd ik je op de hoogte van de ontwikkelingen, vanzelf!


Bedankt voor je tijd en energie, Karin Veldhuizen, Watersportcamping Heeg

Trefwoorden: kamperen, campings, verblijfsrecreatie,

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

04/10/24
Rabobank: Ketens dominanter in horeca en recreatie
Ketens worden tot 2040 steeds dominanter in de sectoren horeca en recreatie. Ondernemers doen er goed aan zich te richten op een flexibel en betaalbaar concept. En bedrijven moeten zelf de regie nemen op verduurzamen, anders dicteren ketenpartners die voor je. Dat zijn enkele opmerkelijke conclusies van Rabobank in haar nieuwe Sectorvisie Horeca & Recreatie.
04/10/24
Nederlanders willen eerlijke vliegbelasting, ook zorgen om betaalbaarheid vliegen
Ruim een derde (34%) van de Nederlanders vreest dat vliegen te duur voor hen wordt als de kosten van vliegen verder stijgen. Veel Nederlanders zien in een eerlijkere opzet van de vliegbelasting een oplossing. Dat betekent dat er een meerderheid is voor afstandsafhankelijke vliegbelasting, hogere belasting voor businessclass en een heffing voor transferpassagiers.
04/10/24
Waterstate Wellness Hotel geopend
Onder grote belangstelling opende Waterstate Wellness Hotel woensdagmiddag 25 september officieel zijn deuren. De exclusieve opening begon met een warm welkomstwoord van zowel de directie als de wethouder Joost De Goffau van Goes.
04/10/24
Exclusief voor leden
Toverland vernieuwt parade Halloween
Dit jaar beginnen de Halloween Nights extra goed met een vernieuwde parade.
04/10/24
Week van de Veiligheid met nieuwe campagne
Ondernemers en hun personeel worden helaas in toenemende mate geconfronteerd met agressie en geweld....
03/10/24
Exclusief voor leden
Strategische samenwerking MECC en EMG
Event Management Group (EMG) en MECC Maastricht gaan samenwerking. Daarmee willen de twee hun marktpositie versterken en de klantervaring verder te optimaliseren.
03/10/24
ZigZag campagne in Breda voor cultuur
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.
03/10/24
Exclusief voor leden
Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch winnen duurzame kampeerawards
Op het Duurzaamheidscongres Kampeerbranche zijn de duurzame kampeerawards uitgereikt. Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch gingen er met de Awards vandoor.