Geplaatst op: 08-01-2014
Auteur: Karin Veldhuizen

Campingblogger als engaging woman of the year?

Campingblogger als engaging woman of the year?

Allereerst wil ik je graag een goed en wijs 2014 toewensen. 2014 is het jaar van het paard, het paard is het edelste dier uit de Chinese dierenriem. Het paard is elegant en het paard kan de mens beroemd maken en vrijheid geven. Het gaat vast een heel mooi jaar worden!


Wat ga jij dit jaar anders doen? Waarin ga jij je dit jaar verder bekwamen? Ik heb grootse plannen; ik zou heel graag de winnaar worden van: engaging woman of the year. Jij kan me daarbij helpen, zou je dat willen doen?


Een paar weken geleden werd ik door meerdere mensen genomineerd, op zich was dat al meer dan genoeg voor een vreugdesprong, dat kan je je vast wel voorstellen. Maar nu ik eenmaal op die lijst sta, en ik niet alleen de eer maar ook de prijs dolgraag zou willen winnen, wil ik jullie toch graag om hulp vragen.


Je kan jou stem aan mij geven door hier jou naam, mailadres en motivatie waarom je voor mij kiest in te vullen. Ik begrijp dat ik wel wat van je vraag, vooral door een mitivatie in te vullen. Want waarom vind je dat ik "engaging woman of the year” zou moeten worden, waarom zou ik die eer verdienen?


Het zou mij enorm helpen om nog verder mij te bekwamen in de digitale marketing. Een opleiding hierin is immers de hoofdprijs! We waren in 1994 een van de eerste campings die zijn eigen website kreeg; Ik zat bij de eerste lichting Linkedin training; ik zat ook bij de eerste lichting van Academy Noord en ik loop alweer jaren bij Social Media Club (SMC) in Noord Nederland. Eerst in Leeuwarden, maar toen die "dood” ging kwam er gelukkig eentje in Apeldoorn. En natuurlijk ga ik ook naar de SMC in Groningen.


Ik geniet van al die avondjes kennis opsnuiven, ze inspireren me en heel vaak zie je dan vervolgens weer een blogje dat ik erover schrijf. De vers opgedane kennis delen is minsten even plezierig voor mij. Bovendien helpt het me om de net opgedane kennis te laten beklijven. Alle contacten uit Linkedin heb ik in het wild een hand gegeven, alle volgers op twitter ken ik lang niet allemaal uit het wild maar in de loop der tijd heb ik toch al menigeen in het wild ontvangen of gesproken! Ik voel me betrokken bij hun wel een wee, en probeer altijd daar waar kan, mensen te helpen, te stimuleren of te laten lachen. ik ben gemiddeld 20 uur in de week zelf bezig met alle online kanalen, over de 7 dagen heen verspreid. Ik doe het met heel veel plezier, online is voor mij als een verlengkabel van de ontmoetingen in het wild.


De lijst met andere vrouwen die genomineerd zijn is mega sterk, maar jullie kennen mijn motto; Wie niet waagt blijft maagd! Alsjeblieft, zou jij me willen helpen door te stemmen op mij? Natuurlijk houd ik je op de hoogte van de ontwikkelingen, vanzelf!


Bedankt voor je tijd en energie, Karin Veldhuizen, Watersportcamping Heeg

Trefwoorden: kamperen, campings, verblijfsrecreatie,

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

17/01/22
Beekdaelen-fietsroute het populairst in 2021
In januari is het traditiegetrouw tijd om terug te kijken naar de resultaten van het afgelopen jaar....
17/01/22
Libelle Zomerweek verhuist dit jaar naar Expo Haarlemmermeer
Libelle Zomerweek, al 25 jaar het grootste buitenevenement voor vrouwen, gaat verhuizen naar Expo Ha...
17/01/22
Vroegboekpiek: vijf keer zoveel vroegboekingen dan in 2021
Met de Omikron-variant en een hoog aantal besmettingen in Nederland is het vroegboekseizoen nog niet...
17/01/22
Exclusief voor leden
EZ over regie nemen voor circulaire economie
De overheid moet regie nemen’ een veelgehoorde zin op televisie, in de krant en op sociale media. ...
17/01/22
Exclusief voor leden
Leisurelands beleeft relatief goed jaar 2021
In 2021 bezochten ruim 3,6 miljoen bezoekers de recreatiegebieden van beheerder Leisurelands. Iets minder dan in 2020, toen de teller 4 miljoen bezoekers uitkwam. De daling in bezoekersaantallen is het gevolg van een zomer met aanzienlijk minder zonnige dagen dan in 2020. Toch is Leisurelands blij dat ze in deze tijd van veel binnen zitten een veilige uitvlucht kan bieden aan bezoekers uit de regio.
16/01/22
ING: 2022 nog zwaar jaar voor de horeca
Hoe is het de Nederlandse horeca in 2021 vergaan en wat is het perspectief? ING gaat in haar nieuwste sectorupdate daarop in.
16/01/22
Onderzoek naar belevingswaarde van bomen met Virtual Reality
Wat is volgens de Nederlander de meest attractieve boom voor de leefomgeving? Wageningen Universiteit onderzocht dat met Virtual Reality.
16/01/22
Bioscopen verliezen meer dan helft van bezoek
Bioscopen hebben een historisch slecht jaar achter de rug. Nog slechter dan het al dramatische 2020. Hoe zien de cijfers eruit en hoe reageert de branche?