Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 13-10-2013
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Landal hoort bij beste werkgevers van Nederland

Landal hoort bij beste werkgevers van Nederland
Landal GreenParks heeft in het jaarlijkse overzicht van de Beste Werkgevers in ons land de elfde positie behaald. Van de 50 genomineerde bedrijven groter dan 1.000 medewerkers  is de bungalowvakantie-aanbieder het enige bedrijf uit de recreatiebranche, zo bleek bij de uitreiking van de Beste Werkgevers Awards 2013 door Effectory en Intermediair in het DeLaMar Theater in Amsterdam.

Het Beste Werkgeversonderzoek is dit jaar voor de twaalfde keer uitgevoerd om een objectief oordeel te kunnen vellen over werkgeverschap in Nederland. Aan het onderzoek hebben 316 organisaties deelgenomen in twee categorieën: meer dan 1.000 en minder dan 1.000 medewerkers. Voor elke categorie is een top 50 van Beste Werkgevers. De positie die organisaties op de ranglijst krijgen, is gebaseerd op de algemene tevredenheid van de eigen medewerkers. KLM (categorie meer dan 1000 medewerkers) en URENCO Nederland (minder dan 1000 medewerkers) scoorden het hoogst op algemene tevredenheid en mogen zich een jaar lang de Beste Werkgevers van 2013 noemen.  

Thomas Heerkens, Algemeen Directeur Landal GreenParks: "Weliswaar geen podiumplek, maar we zijn niettemin bijzonder trots op deze score, die bovendien drie plaatsen hoger ligt dan vorig jaar. Enkele weken geleden behaalden we opnieuw een top-5 notering als Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Daarin spreken gasten hun waardering uit over ons bedrijf en onze medewerkers. In deze award ging het om de waardering van medewerkers voor het bedrijf. Een beter bewijs dat tevreden gasten leiden tot tevreden medewerkers en vice versa is er niet.” Saillant detail is, dat Landal in beide verkiezingen de hoogste scores uit de recreatiebranche behaalde.  
Trefwoorden: bungalowparken, tevredenheid, werknemers

CELTH




||| Nieuws |||

06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.
05/08/25
CampSolutions neemt Tent2 over en versterkt positie in glampingmarkt
CampSolutions heeft Tent2 overgenomen, een specialist in innovatieve tentoplossingen. Met deze strategische stap verstevigt CampSolutions haar positie als marktleider in hoogwaardige en duurzame outdoor accommodaties, zowel in Nederland als internationaal.
05/08/25
Tienduizend hotels starten massaclaim tegen Booking.com
Meer dan tienduizend hotels uit 25 Europese landen hebben zich verenigd in een massaclaim tegen hotelplatform Booking.com. De actie is geïnitieerd door Hotrec, de Europese koepelorganisatie voor de horeca, en wordt gesteund door onder andere Koninklijke Horeca Nederland (KHN).
05/08/25
Schiphol blijft koploper in Nederland en tweede in EU
In het tweede kwartaal van 2025 reisden bijna 21 miljoen luchtvaartpassagiers van en naar de vijf nationale luchthavens in Nederland. Dat is een stijging van 3,1 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2024, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
05/08/25
Efteling Grand Hotel opent: een nieuwe standaard in gastbeleving
Met de opening van het Efteling Grand Hotel zet de Efteling een grote stap richting haar ambitie om uit te groeien tot een internationale en meerdaagse bestemming. Het hotel, gelegen binnen de parkgrenzen, biedt een ongeëvenaarde combinatie van luxe, beleving en comfort.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...