Drie productontwikkelingen uit campagne 'Limburg lonkt'
Start minitrips uit campagne Limburg Lonkt. Fotograaf Loraine Bodewes. Limburg lonkt, een campagne uit het samenwerkingsverband tussen marketingorganisaties Visit Zuid-Limburg en Maastricht Marketing, lanceert drie minitrips. Uniek aan deze trips is dat ze zijn samengesteld door influencers, fotografen Groovypat & Vlinderlin, het bloggezin With Kids on the Road en geluksexpert Josje Smeets. Vanaf vandaag zijn de drie minitrips te vinden op limburglonkt.nl. Op basis van hun expertise zijn de influencers door >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: Limburg, marketing, campagne, influencer, productontwikkeling
|
|
29/03/24
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
|
20/03/24
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
|
20/03/24
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
|
07/03/24
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
|
08/02/24
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
|
06/02/24
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
|
01/02/24
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
|
01/02/24
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.
|
|
18/04/24
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
|
24/06/24 t/m 26-06-24
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
|
25/06/24 t/m 28-06-24
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...
|
|