Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

15-10-2024: Discover Your Future Networking Event

Discover Your Future Networking Event
De Academy for Leisure & Events van de Breda University of Applied Sciences organiseert op dinsdag 15 oktober het Discover Your Future Networking Event. Thema is dit jaar Crossing Bridges - Opening Doors. 

Tijdens dit evenement duiken we in een essentieel onderwerp: hoe vrijetijdsactiviteiten kunnen helpen bij het opbouwen van inclusieve gemeenschappen en een gevoel van saamhorigheid voor iedereen kunnen creëren. In een wereld die vaak verdeeld aanvoelt, waar uitdagingen overweldigend kunnen lijken, kan vrijetijdsbesteding fungeren als een brug - een manier voor mensen uit verschillende achtergronden om met elkaar in contact te komen, ervaringen te delen en betekenisvolle relaties op te bouwen.

Programma:

12:45

Registration Discover Your Future event at the Visitor Center

13:15

Opening by Ajay Kapur - Director Academy Leisure & Events

13:30

Keynote by Ko Koens - Professor of New Urban Tourism : Unlocking

Potential: Can Leisure Help Bridge Divides and Overcome Resistance?

14:15

Parallel session of choice

1.

Co-designing accessible and inclusive leisure and tourism

2.

Forests as spaces for all (species): Proximity, reciprocity and care

3.

Beyond Bias: Designing Inclusive Leisure Spaces

4.

From theory to practice: Unleashing collective creativity

15:30

Networking at the Chapel

16:45

Closing


Het event is gratis toegankelijk na registratie.



Meer informatie op: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=m1gzCjYA6E-oKT7Qkmr4hlFBCSVSkQxJlj9fVv3w4vxUNEwwSkpPMjJTVDVMVFpVSFVSWkNWSVFSRS4u&route=shorturl

||| Nieuws |||

18/06/25
Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing heeft bekendgemaakt dat Guy Vroemen per 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt.
18/06/25
Zandvoort lanceert vernieuwde toeristische website met directe boekingsoptie
Zandvoort zet een grote stap vooruit in het toerisme met de lancering van een vernieuwde, drietalige website: VisitZandvoort.nl, VisitZandvoort.de en VisitZandvoort.com. . De website heeft een moderne, organische uitstraling en is nu gebruiksvriendelijker en rijker aan regionale content.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
17/06/25
Caroline Belt wordt directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation.
Met ingang van 1 juli start Caroline Belt als directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation. Caroline neemt hiermee het stokje over van Frank van den Eijnden die in de afgelopen 15 jaar Van Gogh in Brabant op de kaart heeft gezet en Simone van der Heiden die vanaf 2022 mede de directie heeft gevoerd.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.