19-02-2020: Tourism: Making or Breaking Places?
Op woensdag 19 februari 2020 geeft Jeroen Klijs op de Breda University of Applied Sciences zijn inaugurele rede ter gelegenheid van zijn lectorschap Social Impacts of Tourism. Voorafgaand wordt afscheid genomen van Han Verheijden, lector productiviteit. Dit event, dat om 14:00u start, bijwonen? Aanmelden kan via onderstaande link. Meer informatie op: https://www.buas.nl/nieuws/tourism-making-or-breaking-places
|
|
26/04/24
In 75 jaar Beerze Bulten is er heel veel veranderd, maar het park blijft zich ontwikkelen. Van een huuske en een waterpomp op een kale zandvlakte, naar een 5-sterren Vakantiepark met luxe faciliteiten.
|
26/04/24
SEA LIFE opent een nieuwe interactieve tentoonstelling over het windpark Hollandse Kust Zuid dat voor de kust van het Scheveningse aquarium ligt. Kinderen leren van de karakters Milly en Windston meer over het onderwaterleven in de Noordzee, de bouw van een windpark en over onderzoek om ecologie te versterken.
|
26/04/24
De informatieborden bij de forten en andere water- en verdedigingswerken zijn vernieuwd om de bijzondere status van UNESCO Werelderfgoed Hollandse waterlinies onder de aandacht te brengen.
|
26/04/24
Vanaf nu kan jong en oud de stad Gouda te voet ontdekken met Explore Gouda, een webapplicatie met gesproken routeaanwijzingen die informatie geeft over interessante punten onderweg.
|
26/04/24
Buuten, een nieuw merk voor het oostelijke natuur- en recreatiegebied in Leeuwarden. Het gebied biedt een scala aan buitenbelevenissen voor toeristen, dagjesmensen en inwoners van Leeuwarden en omgeving en is 365 dagen per jaar toegankelijk.
|
26/04/24
In samenwerking met de gemeenten Sittard-Geleen, Maaseik (BE), Selfkant (DE) en met Visit Zuid-Limburg is de gemeente Echt-Susteren een project gestart die stilte- en bezinningsplekken verbindt en ontsluit. Het project wordt gesubsidieerd door Interreg Deutschland-Nederland.
|
25/04/24
Vanaf vandaag moeten toeristen die Venetië voor een dagje willen bezoeken een toegangskaartje reserveren. De maatregel, die geldt op de drukste dagen van het jaar, is een proef om de overweldigende toestroom van toeristen te reguleren en de impact op de stad te beperken.
|
23/04/24
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
|
|