Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

25-04-2018: Trend Tour Nederland-België: Het Nieuwe Dagje Uit

Trend Tour Nederland-België: Het Nieuwe Dagje Uit
Pleisureworld organiseert op 25 april de eendaagse Trend Tour Nederland-België: Het Nieuwe Dagje Uit.

Volgens initiatiefnemer Hans van Leeuwen verandert de leisuremarkt snel. "Wij zien bij indoor én outdoor attracties steeds meer nieuwe variaties ontstaan, geïnspireerd door onze veranderende lifestyle! De opmars van de trampolineparken, Escape Rooms en VR Rooms is niet meer te stoppen. De vrijetijdsmarkt ziet kansen in nieuwe ontwikkelingen van Leisure Boulevards en Multi Entertainment Centers."

Tijdens deze eendaagse Trend Tour Nederland – België ontmoet u topondernemers in spé, hoort u hun persoonlijke verhalen, gaat u backstage voor een kijkje achter de schermen, dompelen we u onder in een heuse American Food beleving, en ervaart u zelf
een VR Experience. Ook een heuse E-sport competitie tussen de deelnemers mag niet ontbreken!

Ga ook mee!
- Datum event: 25 april 2018
- Inschrijfkosten* € 199,- p.p. excl. btw
- Aanmelden: via aanmeldformulier op www.pleisureworld.nl/events
- Vragen? Stuur uw e-mail naar info@pleisureworld.nl
- Aanmelden tot uiterlijk woensdag 18 april

Meer informatie op: http://www.pleisureworld.nl/events/

||| Nieuws |||

11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.