24-04-2018: Masterclass: Laat reviews voor je werken

Masterclass: Laat reviews voor je werken
VisitBrabant organiseert op dinsdagmiddag 24 april de masterclass: Laat reviews voor je werken

De presentatie en prestatie van jouw locatie op reviewsites is cruciaal. Of je nu wilt of niet, je doet eraan mee. Reviews bereiken niet alleen een internationaal miljoenenpubliek, ze spelen een grote rol in het zoek- en boekgedrag van potentiële gasten. Ook geven ze je waardevolle informatie over bijvoorbeeld de service, kwaliteit en de gastvrijheid van je personeel in je bedrijf. Kortom: laat reviews voor je werken!

Programma: wat kun je verwachten?
  • Niek van den Broek, directeur van Mercure Hotel Tilburg Centrum en ibis Tilburg, deelt zijn kennis over online reviewmanagement en vertelt wat dit zijn hotels heeft opgeleverd.   
  • Menno Beker, Board member van Olery (Travel & Hotel Data Specialist), vertelt over de belangrijkste trends en ontwikkelingen in de wereld van reviewsites.
  • Ankie Joos, business consultant bij VisitBrabant, licht toe welke tools en diensten VisitBrabant aanbiedt om reviews voor je te laten werken.
    Je ontmoet interessante collega’s uit de Brabantse vrijetijdssector én leert van elkaar.

Voor wie?
Voor alle Brabantse leisureaanbieders (verblijfsaccommodatie, horeca, attractie, evenement, retail) die werk willen maken van reviews. De inhoud is vooral nuttig voor degene die verantwoordelijk is voor het inzetten van online review-management (eigenaar, general manager of manager marketing & communicatie).

Praktische informatie                                                                        
Datum:                         dinsdag 24 april 2018
Inloop:                         13.15 uur
Plenair programma:     13.30 – 16.30 uur
Borrel en napraten:      16.30 – 17.00 uur
Locatie:                        Hotel de Leijhof, Oisterwijk
Kosten:                        € 49,- excl. btw.

De masterclass is GRATIS voor Businesspartners. Partners met het Basispakket Internationaal  krijgen 25% korting

Meer informatie op: https://www.connectbrabant.nl/kennis/masterclasses/masterclass-laat-reviews-voor-je-werken
Topics:Marketing

||| Nieuws |||

25/04/24
Exclusief voor leden
Wat beoogt Venetië met de invoering van tickets voor dagtoeristen?
Vanaf vandaag moeten toeristen die Venetië voor een dagje willen bezoeken een toegangskaartje reserveren. De maatregel, die geldt op de drukste dagen van het jaar, is een proef om de overweldigende toestroom van toeristen te reguleren en de impact op de stad te beperken.
25/04/24
Schiphol verwacht grote drukte met meivakantie
Luchthaven Schiphol verwacht 10% meer reizigers in de meivakantie in vergelijking met vorig jaar. Het wordt daarmee drukker op de luchthaven dan normaal. Nieuwe en snellere securityscanners moeten reizigers sneller door de controles helpen.
24/04/24
De Leistert is beste camping van Nederland
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
23/04/24
Exclusief voor leden
Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
23/04/24
Exclusief voor leden
Geen andere weg voor horeca dan kosten doorberekenen?
In het eerste kwartaal van 2024 verhoogden restaurants en cafés hun prijzen met gemiddeld 6 procent blijkt uit cijfers van het CBS. Maar de horeca lijkt geen andere weg te zien dan de gestegen kosten door te berekenen aan de gasten.
23/04/24
Exclusief voor leden
Start vereniging mobiliteit KNV Connected Mobility
De transitie naar een groenere, efficiënter en meer vraaggestuurde mobiliteitsstructuur is in volle gang. Die transitie is hard nodig om als mobiliteitssector door te kunnen groeien en onze maatschappelijke ambities te realiseren. Daarvoor wordt KNV Connected Mobility opgestart.
23/04/24
Moskee Al Hijra  in Leiden sluit aan bij Grootste Museum
Op vrijdag 3 mei sluit de Al Hijra Moskee in Leiden zich aan en wordt hiermee de 23ste ‘museumzaal’.
22/04/24
Exclusief voor leden
Nieuwe waterattractie voor Bellewaerde
Het Vlaamse attractiepark Bellewaerde heeft een nieuwe waterattractie. Amazonia ligt in het hart van de nieuwe zone ‘Mundo Amazonia waar in totaal 21 miljoen euro is geïnvesteerd.