Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Store
Store

Lidmaatschap Kennisplatform NRITmedia.nl

Lidmaatschap Kennisplatform NRITmedia.nl

NRITmedia.nl is hét kennisplatform voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt op dit platform het dagelijkse nieuws en exclusieve achtergrondartikelen op uw vakgebied.

NRITmedia.nl geeft inzicht in uw branche, waar de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. De redactie selecteert en bewerkt alle relevante gebeurtenissen in voor u direct toepasbare nieuwsberichten en achtergrondartikelen. Zo kunt u meteen inspelen op de belangrijkste trends, ontwikkelingen en innovaties in de totale gastvrijheidseconomie.

Complete vakinformatie
Alle artikelen die in onze vaktijdschriften Recreatie & Toerisme en Vrijetijdsstudies verschijnen, vindt u op ons platform aangevuld met dagelijks vaknieuws, blogs, een vakagenda en NRIT-events. Op NRITmedia.nl is een beperkt deel van de content voor iedereen toegankelijk, de meeste nieuwsberichten en artikelen zijn exclusief voor leden beschikbaar. Zij krijgen bovendien elke week de nieuwsbrief NRIT Actueel met daarin een overzicht van alle nieuwe artikelen, nieuwsberichten, de meest recente blogs en een actuele agenda. Ook via twitter houden we u op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen.

Overzichtelijke indeling met grote database voor vrij zoeken
Een uitstekend doorzoekbare database met meer dan 40.000 berichten en artikelen staat 24 uur per dag tot uw beschikking! Nieuws en artikelen uit de diverse deelsectoren van de gastvrijheidseconomie zijn in herkenbare topics gegroepeerd, zodat u altijd overzicht heeft in de voor u relevante thema’s.

Zes voordelen van het lidmaatschap:
  • Altijd, onbeperkt en volledig toegang tot het NRIT Media Vrijetijdsplatform met duizenden artikelen en nieuwsberichten over recreatie, toerisme en vrije tijd;
  • Voordelig abonnement (€ 32,50) op de tijdschriften van NRIT Media;
  • Wekelijkse nieuwsbrief in uw eigen mailbox met een samenvatting van het belangrijkste branchenieuws;
  • Toegang tot de volledige content van Recreatie & Toerisme en Vrijetijdstudies;
  • Lid van de grootste Nederlandse kenniscommunity op het gebied van de gastvrijheidseconomie;
  • Korting op bijeenkomsten en vakliteratuur.
Site en blad
Wilt u graag naast de website www.NRITmedia.nl één of meerdere van de papieren uitgaven ontvangen dan kan dat ook. Voor een kleine meerprijs van slechts € 32,50  (excl. btw) per titel ontvangt u ook het blad. Er is ook een bedrijfslidmaatschap voor het Kennisplatform.
    
Ja, ik word lid van www.nritmedia.nl.


Welke tijdschriften wilt u extra ontvangen (optioneel):


177,50 (excl. btw) per jaar
Toevoegen aan mandje

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.