Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

01-10-2021 t/m 03-10-2021: Second Home Beurs

Second Home Beurs
Voor het eerst in bijna 2 jaar is er eindelijk weer een Second Home Beurs in Utrecht. De eerste grote consumentenbeurs in de Jaarbeurs sinds de start van de pandemie. Van 1 tot en met 3 oktober zijn geïnteresseerden in de aankoop van een tweede huis, tussen 10.00 en 17.00 uur van harte welkom in de Jaarbeurs in Utrecht.
 
De beurs belooft nu al razend druk bezocht te worden. Exhibition manager Tom van den Brink constateert een enorm hoog aantal voorinschrijvingen. "De interesse in een tweede huis is groter dan ooit. De droom van het bezitten van een tweede huis kan voor steeds meer mensen werkelijkheid worden. Dat is mede dankzij de toenemende verkoopprijzen van eerste woningen in Nederland. De overwaarde kan bijvoorbeeld ingezet worden voor de financiering van een tweede huis. Een groeiende groep middeninkomens heeft te maken met toename van vermogen en zo wordt de aanschaf van een tweede huis voor steeds meer mensen een reële optie.
 
De Second Home Beurs is het ideale startpunt voor de zoektocht naar een tweede huis. Niet alleen is het aanbod van tweede huizen nergens groter, er staan ook talloze deskundigen klaar om hun kennis te delen en vragen te beantwoorden op praktisch, juridisch en fiscaal gebied. Handig om je als potentiële koper optimaal te kunnen oriënteren. Van den Brink: "Wij hebben er weer ontzettend veel zin in, en het spreekt voor zich dat we blij zijn dat we door het coronatoegangsbewijs (vaccinatiebewijs, herstel- of testbewijs) weer onbeperkt bezoekers mogen ontvangen.”
 
Over Second Home
Second Home brengt alle kennis over en het aanbod van tweede huizen uit meer dan 25 landen samen en richt zich op Nederlandse en Belgische consumenten die een tweede huis overwegen als investering of om zelf van te genieten. Het aanbod van 18.000 woningen, aangevuld met artikelen, online webinars, kennisdossiers en landeninformatie, wordt gedeeld via het online platform secondhome.nl en de Second Home Beurs in Nederland en België.


Meer informatie op: https://www.secondhome.nl

||| Nieuws |||

08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
23/06/25
Exclusief voor leden
Rapportage Meimaand fietsmaand door RBT Heuvelrug
In mei heeft RBT Heuvelrug het thema fietsen, 'Meimaand fietsmaand', in de schijnwerpers gezet, met een uitgebreide combinatie van winacties, advertenties, artikelen, arrangementen en vernieuwde themaroutes.
20/06/25
Nieuw VVV Bezoekerscentrum Stavoren feestelijk geopend
Op donderdag 19 juni is het vernieuwde VVV bezoekerscentrum in Stavoren officieel geopend. Het nieuwe bezoekerscentrum richt zich op interactiviteit, beleving en inspiratie. Een van de blikvangers is een grote interactieve kaart van de IJsselmeerkust, waarmee bezoekers unieke plekken in de regio kunnen ontdekken.