16-11-2021 t/m 18-11-2021: Recreatie Vakbeurs

Recreatie Vakbeurs
Van 16 t/m 18 november 2021 vindt in Evenementenhal Hardenberg de enige vakbeurs voor de gehele recreatiebranche weer plaats: Recreatie Vakbeurs. 

De Nederlandse recreatiesector kijkt reikhalzend uit naar dit eerste grote ontmoetingsmoment van het jaar; meer dan ooit is dit voor u hét ideale moment om klaargestoomd te worden voor het nieuwe recreatieseizoen! In zeven prachtige gesegmenteerde beurshallen worden maar liefst 13 branches gepresenteerd en worden dé hot topics belicht. 

De branche is continu in beweging en deze vakbeurs is voor u hét moment om te ontdekken wat de sector te bieden heeft. Laat u zich inspireren in het kennistheater waar uiteenlopende lezingen en workshops worden gegeven door belangrijke spelers binnen de branche. Bekijk niet alleen de nieuwste producten, maar kom ook te weten wat de 'trending topics' zijn in de recreatie. Wilt u als ondernemer 'futureproof' blijven? Voor alle informatie en het complete aanbod verwijzen we u graag naar de website: www.recreatie-vakbeurs.nl

Mis het niet en reserveer 16, 17 en 18 november alvast in uw agenda! 


Meer informatie op: https://www.recreatie-vakbeurs.nl

||| Nieuws |||

29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
06/02/24
Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
01/02/24
Brabant zet vol in op bezinningstoerisme met Ons Kloosterpad
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
01/02/24
Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.