09-12-2021: INSPIRATIEsessie TRENDcongres Toerisme & Vrijetijd 2021

INSPIRATIEsessie TRENDcongres Toerisme & Vrijetijd 2021
In 2021 organiseren we vanwege de pandemie geen fysiek TRENDcongres Toerisme & Vrijetijd. We gaan u wel inspireren met vier online INSPIRATIEsessies. Elke sessie met een eigen thema. Kort, kernachtig en snel. In maximaal 1 uur bent u rond de lunch weer helemaal bijgepraat.

De vierde sessie is op donderdag 9 december van 12:30 tot 13:30. We gaan met drie sprekers in op het thema. Drie ondernemers vertellen in aansprekende filmpjes hoe zij dat thema in de praktijk invullen.

De sessies zijn online te volgen. Er zijn voor de deelnemers geen kosten aan verbonden. Vooraf inschrijven is wel nodig. U kunt zich via www.toerismecongres.nl aanmelden. 

De INSPIRATIEsessies worden georganiseerd door de opleidingen Management Toerisme van de hogescholen Breda University of Applied Sciences, HZ University of Applied Sciences, Hogeschool Inholland, Saxion Hogeschool, NHL Stenden Hogeschool, LOI, Kennisnetwerk Destinatie Nederland en NRIT.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/07/21
Visit Zuid-Limburg lanceert informatiecampagne na watersnood
Visit Zuid-Limburg lanceert een campagne om toeristen goed te informeren over de vakantiemogelijkheden in de regio. Zuid-Limburg is hard getroffen door de watersnood maar inmiddels zijn de meeste bedrijven weer open en staan klaar om gasten en toeristen gastvrij te ontvangen.
19/07/21
Campagne Breda Marketing genomineerd voor Kern Creativity Award
DMO Marketing Breda is voor twee Kern-awards genomineerd. De campagne ‘Breda Geeft Je de Ruimte’ is genomineerd voor de Kern Marketing Award 2021 en met de Groene Kaart maken ze kans op de Kern Creativity Award 2021.
13/07/21
Efteling ziet kansen in netwerk Talpa
De Efteling en Talpa Network gaan samenwerken op meerdere kanalen van Talpa Network. Met onder meer zichtbaarheid op Talpa’s bij het televisieprogramma Marble Mania en middels het veilen van entreetickets van het attractiepark door de veilingwebsite VakantieVeilingen. Het leidt mogelijk tot een internationale aanpak.
08/07/21
Geluksgevoel centraal in zomercampagne Marketing Groningen
Dit gevoel wordt gevangen in twaalf campagnefoto’s die dat gevoel proberen te vangen. Voor de campagne zijn drie nieuwe routes ontwikkeld langs pareltjes in de provincie Groningen.
06/07/21
Twente koppelt bewoners aan toeristen
Elke trend heeft zijn tegentrend. Dat zien we in Twente waar ze in deze tijd met chatbots en artificial intelligence Tukkers van vlees en bloed inzetten om toeristen unieke tipse te geven.
02/07/21
Extra impuls voor herstel van gastvrijheidssector:
Vandaag is de campagne ‘Buitenleven in regio Utrecht’ gelanceerd door gedeputeerde Arne Schaddel...
30/06/21
Exclusief voor leden
Singapore Tourism Board opent kantoor in Brussel voor marketing en sales Benelux
De Singapore Tourism Board (STB) heeft de opening van hun regionale kantoor in Brussel, België aangekondigd. Het nieuwe kantoor wordt geopend om de potentie van de Benelux-markt te benutten en maakt deel uit van STB's middellange tot lange termijn strategie in investering in long-haul markten. De ‘Passion Made Possible’-campagne staat klaar.
23/06/21
Weer handhaving op reclame in het buitengebied
De afschaling van coronamaatregelen laat zich ook zien in beleid en handhaving. Vanaf 1 juli 2021 gaat de handhaving in opdracht van de provincie Utrecht van start. Vanwege corona is in het voorjaar van 2021 en 2020 met de Regionale Uitvoeringsdienst (RUD) Utrecht afgesproken dat zij enige tijd coulance betrachtte wat betreft reclameuitingen in het buitengebied.