28-09-2020: ToerismeTop 2020

ToerismeTop 2020
Op maandag 28 september vindt de derde editie van de Nationale Toerisme Top plaats. In plaats van elkaar dit jaar persoonlijk te ontmoeten in Gelderland, een speciale virtuele editie over hoe creativiteit en innovatie kunnen bijdragen aan het herstel van onze sector. 

Want ook al worden maatregelen versoepeld, trekken we er met z’n allen weer voorzichtig op uit en gaan de grenzen langzaam weer open: de gevolgen van de coronacrisis voor met name de gastvrijheidssector zijn enorm.  Tegelijkertijd zien we dat de crisis bij ondernemers ook kan leiden tot nieuwe, innovatieve verdienmodellen en verrassende samenwerkingsvormen.

Tijdens de Toerisme Top gaan we hierover met elkaar in gesprek tijdens een uitdagende virtuele, interactieve talkshow. Geïnspireerd door vele initiatieven en best practices in het hele land, bekijken we met ondernemers, beleidsmakers en experts wat we van elkaar nodig hebben en delen we kennis en ervaringen. Zo kunnen we gezamenlijk werken aan duurzaam herstel van de bestemming Nederland.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

07/08/20
Japan kiest ander pr-bureau
Japan National Tourism Organization (JNTO), het officiële marketing en toerisme bureau voor Japan h...
03/08/20
Winactie Duitse trips bij Bever
Winkelketen van outdoor producten Bever heeft een winactie opgezet met het Duits Verkeersburo. Vijf ...
30/07/20
Whitepaper Digitale Vrijetijdswereld
MarketingOost heeft een whitepaper gemaakt die ondernemers in de vrijetijdssector moet inspireren over digitalisering. De provincie Overijssel ondersteunt met subsidiemogelijkheden.
23/07/20
Tips van vrienden zien op Terschelling Tips app
De VVV Terschelling lanceerde onlangs ‘Terschelling Tips’, een app vol tips met activiteiten in de natuur op Terschelling. Bijzonder is dat gebruikers kunnen zelf ook tips toevoegen, tips van vrienden zien en vragen.
20/07/20
Goene pop-up van Breda Marketing op Grote Markt
Breda wil bezoekers en de eigen bewoners in deze coronatijd de ruimte geven. Dat doen ze vanaf dit weekend ook letterlijk met een pop-up vestiging hartje binnenstad waar bezoekers worden verleid de natuur in en rond de stad te bezoeken.
15/07/20
Positief resultaat voor VVV Zeeland in 2019
VVV Zeeland heeft het boekjaar 2019 met een positief financieel resultaat af weten te sluiten. Dat is opmerkelijk aangezien de organisatie in mei van dat jaar nog de noodklok luidde.
15/07/20
Campagne Welkom terug in Nederland bereikt met een budget van 2.500 euro ruim 9,5 miljoen mensen
De online promotiecampagne ‘Welkom terug in Nederland’ is succesvol afgesloten. Met de belangeloos opgezette campagne en een (gesponsorde) investering van slechts 2.500 euro werd in amper zes weken tijd een bereik op (social) mediakanalen van ruim 9.5 miljoen mensen gerealiseerd.
11/07/20
MarketingOost ontwikkelt ‘Hier-moet-je-zijn’ widget
MarketingOost voert diverse campagnes om toeristen te interesseren voor een bezoek aan Overijssel.Om te zorgen dat alle ondernemers eenvoudig online kunnen aansluiten bij deze campagne heeft MarketingOost een widget ontwikkeld.