Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

30-10-2014: 5-jarig jubileum VVV Altena Biesbosch

5-jarig jubileum VVV Altena Biesbosch

De VVV Altena Biesbosch bestaat dit jaar vijf jaar en ze vieren dat op 30 oktober. "Een mooi moment om samen met ondernemers en organisaties uit de vrijetijdssector stil te staan bij de successen en kansen, maar ook bedreigingen binnen deze snel veranderende sector.”


Waarom is "Er gaat niets boven Groningen” zo’n belangrijke en succesvolle campagne? Waarom heeft iedereen zo’n beetje hetzelfde beeld van Friesland, Zuid-Limburg, De Veluwe of de Bollenstreek? En werkt deze beeldvorming over streken hetzelfde als bij merken als Heineken, KLM, Wehkamp en HEMA?


Is een streek, een vrijetijdsbestemming, ook een ‘merk’? En wie ‘maakt’ dat merk dan? En is het Land van Heusden en Altena bekend en ‘merk-waardig’ genoeg om meer bezoekers te trekken, die meer besteden, langer blijven en vaker terug komen? En vooral: aan anderen vertellen hoe leuk het hier is?


Samen met collega’s willen zij het jubileum aangrijpen om eens goed naar het Land van Heusden en Altena als vrijetijdsbestemming te kijken. Doen ze het goed? En is ‘goed’ goed genoeg, of kan het beter? Verdient de regio meer aandacht, meer bezoekers en meer inkomsten binnen de toeristische sector? En hoe krijgen ze dit dan? Alleen? Samen?


Zij nodigen u van harte uit voor een bijzondere bijeenkomst. Met theater, een lied, een inspirerend en ‘merkwaardig’ verhaal en de nominatie van de meest ‘merk-waardige’ ambassadeurs van onze regio. Een bijeenkomst waarin wij onze verjaardag vieren en uw aanwezigheid als het allermooiste cadeau zouden ontvangen.


Aanmelden : info@vvv-altenabiesbosch.nl (naam, organisatie, aantal personen)

||| Nieuws |||

18/06/25
Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing heeft bekendgemaakt dat Guy Vroemen per 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt.
18/06/25
Exclusief voor leden
Siblu breidt uit in Europa met focus op tweede huis in de natuur
De Franse vakantieorganisatie Siblu zet een nieuwe stap in haar Europese groeistrategie met de overname van zeven vakantieparken. Interessant is de nieuwe focus op het eigen gebruik van de tweede woning door de eigenaren.
18/06/25
Nederlanders kiezen massaal voor zekerheid op vakantie
Een zorgeloze vakantie begint voor veel Nederlanders met een goede voorbereiding. Uit onderzoek van Allianz Direct blijkt dat 77% van de Nederlanders een reisverzekering heeft of afsluit. Daarbij kiest 24% voor een doorlopende verzekering, terwijl 22% een kortlopende variant verkiest.
18/06/25
Exclusief voor leden
Dantumadiel en Overijssel aan kop in JetCamp-onderzoek naar beste kampeerlocaties van Nederland
Dantumadiel heeft gemiddeld de best beoordeelde campings van Nederland. De negen campings in deze Friese gemeente behalen gemiddeld een rapportcijfer 9,1. Van de provincies scoort Overijssel met een 8,5 het best. In Europa staat Nederland met een 8,3 op een 12e plaats.
18/06/25
Europa-Park opent Silver Lake City: een nieuwe dimensie in thematisch overnachten
Rustieke westernsfeer en moderne comfortvoorzieningen komen samen in Silver Lake City, de nieuwste uitbreiding van het Europa-Park Resort. Het voormalige Camp Resort is volledig herontwikkeld tot een authentiek westernstadje met een breed scala aan overnachtingsmogelijkheden en belevingen voor het hele gezin.
18/06/25
Zandvoort lanceert vernieuwde toeristische website met directe boekingsoptie
Zandvoort zet een grote stap vooruit in het toerisme met de lancering van een vernieuwde, drietalige website: VisitZandvoort.nl, VisitZandvoort.de en VisitZandvoort.com. . De website heeft een moderne, organische uitstraling en is nu gebruiksvriendelijker en rijker aan regionale content.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
18/06/25
Tourist Info punt in Zweeler kerk
Op 20 juni vindt de officiële aftrap van het uitvoeringsplan ‘Kiemen in Drentse grond’ plaats door het openen van de Tourist Info in de Zweeler Kerk.