Martijn Bulthuis
Martijn Bulthuis is de directeur van Leiden & Partners. Daarvoor was hij werkzaam bij Golden Tulip in diverse managementfuncties. Hij studeerde Hotelmanagement in Leeuwarden.
Leiden & Partners is de citymarketingorganisatie van de stad Leiden. Zij zetten ‘Leiden’ op de kaart om hiermee een duurzame groei te realiseren in het aantal bezoekers, congressen, studenten, talenten en bedrijven. Ze veroorzaken investeringen en leggen verbindingen tussen de vitale stad en haar bewoners waarmee we een brede welvaart beogen voor de inwoners van Leiden en regio. Leiden&Partners doet dat met citybranding, regiomarketing, het Leiden Conventionbureau en het Leiden International Centre. Een warm welkom bieden wij aan eenieder die de stad bezoekt door de VVV en daarnaast exploiteren wij de Young Rembrandt Studio.
Thema: Topics:Beleid, Dagrecreatie, Destinatie Nederland, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Onderzoek, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Zakelijk toerisme
|
|
11/06/25
De vierde editie van BlowUp Art Den Haag, dit jaar voor het eerst in samenwerking met kunstenaarsvereniging Pulchri Studio, nadert zijn einde. Tot en met vandaag, woensdag 11 juni, is de unieke samensmelting van monumentale opblaaskunst en een hedendaagse beeldententoonstelling te bewonderen op het Lange Voorhout tijdens BlowUp Art X Pulchri Studio.
|
11/06/25
De omzet van de zakelijke dienstverlening groeide in het eerste kwartaal van 2025 met 3,0% ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. De reisbranche was met een groei van 8,8% de sterkste groeier.
|
10/06/25
Eurostar heeft voor het derde jaar op rij positieve eindejaarsresultaten en groeicijfers gemeld. Interessanter is het feit dat met de vernieuwing van de treinstellen ook nieuwe bestemmingen zijn aangekondigd in het hart van Europa.
|
10/06/25
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
|
10/06/25
Barteld de Jong uit Noordwijk is de grote winnaar van de fotowedstrijd die de stichting Kastelen, historische Buitenplaatsen & Landgoederen (sKBL) organiseerde in het kader van de Dag van het Kasteel.
|
10/06/25
Vliegmaatschappijen scherpen de handbagageregels verder aan, waardoor reizigers meer betalen voor ingecheckte bagage en minder kunnen meenemen. Als gevolg daarvan overweegt een grote groep Nederlanders (37%) met een ander vervoermiddel op vakantie te gaan in plaats van te vliegen.
|
10/06/25
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
|
10/06/25
Fletcher Hotels biedt gasten vanaf deze zomer een nieuwe, duurzame manier om de omgeving te verkennen: de elektrische Opel Rocks. In samenwerking met Opel en mobiliteitspartner SURE Mobility worden 140 van deze compacte stadsauto’s ingezet bij hotels in toeristische regio’s.
|
|