Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

20-05-2025 t/m 22-05-2025: Week van de Self Service

Week van de Self Service

Vanaf 25 juni 2025 verandert de wetgeving rond selfservice-oplossingen ingrijpend door de inwerkingtreding van de European Accessibility Act. Wat betekent dit voor organisaties die werken met kiosken, digitale bestelzuilen en andere selfservice-toepassingen? Tijdens de Week van de Self Service – van 20 tot en met 22 mei bij Prestop in Son en Breugel – worden bezoekers volledig bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen, praktijkervaringen en wettelijke vereisten.

Programma highlights:

  • Meer dan 45 innovaties van toonaangevende leveranciers als Mollie, Google, Star, Cikam, Elo, TLS Boca Systems en Prestop.
  • Expertpresentaties van o.a. The Chocolate Factory, de Heineken Experience en een Deense mystery guest over hun aanpak, valkuilen en resultaten.
  • Interactieve demo’s van bestel-, entertainment- en check-in-systemen.
  • Lunch & netwerkborrel om ervaringen en ideeën uit te wisselen.

Voor wie?

Deze bijeenkomst is onmisbaar voor:

  • bedrijven die een eigen Experience Centre willen opzetten,
  • organisaties actief in leisure, retail, musea en attractieparken,
  • projectontwikkelaars en leveranciers van selfservice-technologie.

Meld je gratis aan

Deelname is kosteloos. Bezoek www.weekvandeselfservice.nl om je dag en dagdeel te reserveren. Zorg dat jouw organisatie klaar is voor de toekomst van selfservice – gebruiksvriendelijk, toegankelijk en efficiënt.



Meer informatie op: https://www.nritmedia.nl/admin/www.weekvandeselfservice.nl

||| Nieuws |||

23/07/25
Terrasverkiezing vergroot ondernemersbetrokkenheid én zichtbaarheid van waterrijk recreatief aanbod
De jaarlijkse verkiezing ‘Het leukste terras aan het water’, georganiseerd door Stichting Bureau Toerisme, heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een krachtig instrument voor regiopromotie en ondernemersactivatie.
14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.